MartijnS schreef:Ja, ze komen alleen gewoon maar 1x langs..
Inderdaad, ze doen dit jaar één rondje ipv 2 vorig jaar dus op een stuk van de proef ga je ze nog twee maal zien doorkomen.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnS schreef:Ja, ze komen alleen gewoon maar 1x langs..
JoostS schreef:Heel erg jammer ja... zit dat stuk waar Tsjoen er in 2006 af ging nog wel in Geert?
antoine schreef:http://s43.photobucket.com/albums/e381/lmb066/sezoens%202008/
Een 5 tal foto's uit Bocholt. Gemaakt door een kennis van mij.
ZZR Fan schreef:ziet er niet direct als een bedreiging uit![]()
de trailer van wevers is idd erg mooi, grotendeels gefinancierd door kuipers? omdat zijn focus erop staat.
Holkers schreef:ZZR Fan schreef:ziet er niet direct als een bedreiging uit![]()
de trailer van wevers is idd erg mooi, grotendeels gefinancierd door kuipers? omdat zijn focus erop staat.
Je bedoeld de trailer van Kuipers
2rallyman1 schreef:JoostS schreef:Heel erg jammer ja... zit dat stuk waar Tsjoen er in 2006 af ging nog wel in Geert?
Dat is saai bochtje man!
pedduhwick schreef:Gaaf zeg, die trailer van Wevers sport/Ipatec Racing zo in de kleuren..
Zag trouwens gisteravond door Rijssen heen rijden (was voor mij nieuw), Team Kleinjan met een "nieuwe" in iedergeval nieuw in de kleur zwart vrachtwagen met een compleet dichte aanhanger, hebben ze die 2 dingen allang (zo)?
Toivonen schreef:2rallyman1 schreef:JoostS schreef:Heel erg jammer ja... zit dat stuk waar Tsjoen er in 2006 af ging nog wel in Geert?
Dat is saai bochtje man!
Goeie opmerking, ik wil zo weinig mogelijk mensen in die bocht morgen. Is namelijk de gaafste bocht die ik ooit heb gezien! Hoe Loix daar vorig jaar doorheen kwam, machtig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast