PatrickTwente schreef:Nu kan Wevers rustig aan doen Zoveel Concurenten heeft hij niet meer
jammer dat van eldijk er af is.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:het ERC heeft een eigen klassement. Dus ook al wordt je 20ste, als je 2de ERC rijder bent wordt je 2de in dat klassement
Kuipers junior out met een kapotte demperophanging (die door de motorkap heen stak...)
Dat komt omdat je het verschil tussen een beginnend en zeer ervaren rijders vermoedelijk nog niet kent.PatrickTwente schreef:Holkers schreef:het ERC heeft een eigen klassement. Dus ook al wordt je 20ste, als je 2de ERC rijder bent wordt je 2de in dat klassement
Kuipers junior out met een kapotte demperophanging (die door de motorkap heen stak...)
ik vond kuiper Junior ook al tegevallen in de tijden Vergeleken met de polo's
Nu Kunne zowat alle monteurs zich verdelen over kleinjan en wevers
Holkers schreef:Mark eraf in een sloot, is out... (jammer)
A.H.S schreef:Zijn Marco Schapers en Jac Gilles ook al uit de rally?
Ik zie hun subaru niet meer staan in de lijst
ZZR Fan schreef:Ik weet het niet met Kuipers Jr. Heeft veel minder parcourskennis vergeleken met in ieder geval Casier en dit is pas de eerste keer dat hij echt serieus onverhard voor de kiezen heeft gekregen.
Ieperman schreef:ZZR Fan schreef:Ik weet het niet met Kuipers Jr. Heeft veel minder parcourskennis vergeleken met in ieder geval Casier en dit is pas de eerste keer dat hij echt serieus onverhard voor de kiezen heeft gekregen.
Casier meer parcourkennis dan Kuipers Jr.? Dat is vreemd het is nochtans de eerste maal dat Casier deelneemt aan de Sezoensrally.

Rallyfanaat schreef:Holkers schreef:Mark eraf in een sloot, is out... (jammer)
jammer, zal komen omdat hij onder druk staat??
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast