Sezoensrally Bocholt (B) 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: sezoens

Berichtdoor corolla WRC » di mei 20, 2008 14:17

Ik kan u garanderen dat dit niet klopt beste Steven !! :wink:

wat klopt niet?

EDIT:Holkers. Dat is de zoveelste keer dat ik een post van je corrigeer zodat de quotes goed zijn. Blijf er nou eens vanaf...
corolla WRC

Berichtdoor corolla WRC » di mei 20, 2008 15:34

Dragu schreef:er is nog steeds iemand van Prodrive aanwezig op de service van Deferm .

dat was maar voor 2 wedstrijden en dan werd de wagen een klantenversie type
corolla WRC

Berichtdoor corolla WRC » di mei 20, 2008 15:41

jsimane schreef:
pipo schreef:
corolla WRC schreef:
Giovanni schreef:Ben je naar de Sezoens geweest ? Ik denk het niet want dan ging je gezien hebben dat er wel degelijk Nederlanders tussen zitten met ballen.
Winnen in de Condroz zal inderdaad iets anders zijn maar niet voorbarig zijn met de Belgen.
Oja en ik ben ook Belg.

Ik ben ook naar de sezoens geweest ja
en ook al eens in Holland geweest en ik blijf er bij dat er al jaren een klasse verschil is en dat zal altijd zo blijven.
kijk de hollanders zijn niet slecht maar ik zie op deze moment gene ene in een wk of irc in de top 5 eindigen

Ik ben hier helemaal niet mee akkoord ..jongens zoasl Wevers , Van Eldik , Van de Heuvel , Van Merkesteyn enz ..zouden zeker mee de top draaien in Belgie
Wat stelt hier het bk nog voor ??? Hievel deelnemers had Tielt enz ..

Ene Van den Heuvel laat toch hele mooie dingen zien in de WK-rally's waaraan hij meedoet. Zelfs groep N gewonnen, dus zo slecht zijn de dikke nekken niet

Ja, Duval is een hele snelle rijder maar maakte voorheen ook veel fouten, destijds is hij niet voor niets aan de kant gezet door zijn team.
Nu rijdt hij berekender, met zijn hoofd en niet alleen met zijn hart.

Maar deze hele discussie is een beetje kinderachtig over welk land de betere rijders leverd, op dit moment is er in Nederland gewoon meer geld beschikbaar waardoor er mooi materiaal aan de start verschijnt.

Wees liever blij dat er zulk materiaal aan de start komt.

over fouten gesproken toch straf dat de belgen uitvielen in de sezoens met mechanische pech(snijers,princen,casier) en de nederlanders vielen uit door zelf fouten te maken(vaneldik,kuipers) :lol:
corolla WRC

Berichtdoor corolla WRC » di mei 20, 2008 15:48

mantaboy schreef:
pipo schreef:
corolla WRC schreef:
Inderdaad sta je met een Top WRC (lees Citroen Xsara WRC) een grote stap voor op een klantenversie :wink: .

Top wrc??? das ne wagen van 2005 gerund door een Prive team en toch reed hij de ene scratch na de andere in duitsland + hij had amper gereden dat seizoen
er zitten een paar klantenversie's tussen maar de focus van van merkenstijn zal wel door een ingenieur bijgestaan worden en vaneldik ook de eerste maanden(dus duitsland waarschijnlijk wel)
de impreza die deferm kocht(wagen van 2004) van vaneldik werdt ook nog 2 wedstrijden bijgestaan door iemand van prodrive en nadien werdt de computer naar klantenversie afgesteld

Voor zover ik kon zien op de service werd er toch echt door monteurs van Citroen aan de Xsara gewerkt.

het zou toch stom zijn als ze in een ford pakje aan een citroen moeten werken. er zal wel een ingenieur van citroen bij kronos gestaan hebben maar voor de rest werkt kronos met hun eigen monteurs daar ben ik nu 200% zeker van.
corolla WRC

Berichtdoor Holkers » di mei 20, 2008 16:03

corolla WRC schreef:over fouten gesproken toch straf dat de belgen uitvielen in de sezoens met mechanische pech(snijers,princen,casier) en de nederlanders vielen uit door zelf fouten te maken(vaneldik,kuipers) :lol:

Die hadden geen tijd om fouten te maken. Alle gekheid op een stokje. To finish first, you first have to finish. Hoe je als 1ste over de eindstreep komt maakt geen fluit uit. Als je dat met een Corsa 1.4 GSi uit 1987 doet omdat alle 43 deelnemers voor je in het strueel liggen of motoronderdelen aan het rapen zijn maakt dan niet uit. Dat de belgen meer pech hadden met hun materiaal dan de Ollanders is denk ik nog in jullie voordeel geweest. Als het een rally was zonder problemen (mechanisch als foutjes), dan hadden de Belgen op papier maximaal 4de geworden (en minder). Maar zo is het niet gegaan en is de uitslag nu zoals hij is. Was Erik ook uitgevallen dan had een Belg gewonnen. Had Kleinjan geen lekke......... enz. enz. enz.

Er lopen in België momenteel mensen rond die heel hard aan het stuurwiel kunnen draaien. Er lopen in Nederland momenteel mensen rond die heel hard aan het stuurwiel kunnen draaien. De Nederlanders brengen momenteel wat beter materiaal aan de start en kunnen daar ook mee overweg. Soit zou ik dan zeggen. Terugvallen op wat mensen in het verleden allemaal gedaan hebben is als oude koeien uit de gedempte put/sloot halen. Leuk voor bij de keukentafel of in het cafe, maar zinloos in de huidige situatie. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Hein » di mei 20, 2008 16:45

Holkers schreef:
corolla WRC schreef:over fouten gesproken toch straf dat de belgen uitvielen in de sezoens met mechanische pech(snijers,princen,casier) en de nederlanders vielen uit door zelf fouten te maken(vaneldik,kuipers) :lol:

Die hadden geen tijd om fouten te maken. Alle gekheid op een stokje. To finish first, you first have to finish. Hoe je als 1ste over de eindstreep komt maakt geen fluit uit. Als je dat met een Corsa 1.4 GSi uit 1987 doet omdat alle 43 deelnemers voor je in het strueel liggen of motoronderdelen aan het rapen zijn maakt dan niet uit. Dat de belgen meer pech hadden met hun materiaal dan de Ollanders is denk ik nog in jullie voordeel geweest. Als het een rally was zonder problemen (mechanisch als foutjes), dan hadden de Belgen op papier maximaal 4de geworden (en minder). Maar zo is het niet gegaan en is de uitslag nu zoals hij is. Was Erik ook uitgevallen dan had een Belg gewonnen. Had Kleinjan geen lekke......... enz. enz. enz.

Er lopen in België momenteel mensen rond die heel hard aan het stuurwiel kunnen draaien. Er lopen in Nederland momenteel mensen rond die heel hard aan het stuurwiel kunnen draaien. De Nederlanders brengen momenteel wat beter materiaal aan de start en kunnen daar ook mee overweg. Soit zou ik dan zeggen. Terugvallen op wat mensen in het verleden allemaal gedaan hebben is als oude koeien uit de gedempte put/sloot halen. Leuk voor bij de keukentafel of in het cafe, maar zinloos in de huidige situatie. In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst...

Amen :wink: :roll:
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor briljant » di mei 20, 2008 17:15

corolla WRC schreef:
mantaboy schreef:
pipo schreef:
corolla WRC schreef:
Inderdaad sta je met een Top WRC (lees Citroen Xsara WRC) een grote stap voor op een klantenversie :wink: .

Top wrc??? das ne wagen van 2005 gerund door een Prive team en toch reed hij de ene scratch na de andere in duitsland + hij had amper gereden dat seizoen
er zitten een paar klantenversie's tussen maar de focus van van merkenstijn zal wel door een ingenieur bijgestaan worden en vaneldik ook de eerste maanden(dus duitsland waarschijnlijk wel)
de impreza die deferm kocht(wagen van 2004) van vaneldik werdt ook nog 2 wedstrijden bijgestaan door iemand van prodrive en nadien werdt de computer naar klantenversie afgesteld

Voor zover ik kon zien op de service werd er toch echt door monteurs van Citroen aan de Xsara gewerkt.

het zou toch stom zijn als ze in een ford pakje aan een citroen moeten werken. er zal wel een ingenieur van citroen bij kronos gestaan hebben maar voor de rest werkt kronos met hun eigen monteurs daar ben ik nu 200% zeker van.
en daarom reed Loeb ook voor dat zelfde team in 2006 zeker (met fabrieksondersteuning) :?
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Mark Verhoeven » di mei 20, 2008 23:20

Holkers schreef:

Ik had toch graag gezien wat "oude koe" Snijers had kunnen doen met die bejaarde Sub als die goed had gelopen. 8)
Mark Verhoeven

Berichtdoor leor888 » di mei 20, 2008 23:47

Mark Verhoeven schreef:
Holkers schreef:

Ik had toch graag gezien wat "oude koe" Snijers had kunnen doen met die bejaarde Sub als die goed had gelopen. 8)

Of, ok nog zo'n keukentafel onderwerp, wat was het verschil geweest tussen Erik en Melissa als ze allebei in een Corolla hadden gereden.. Mevrouw kwam "behoorlijk goed mee" in dat oude toyotaatje!!
leor888

Berichtdoor Campos » di mei 20, 2008 23:56

Mark Verhoeven schreef:Ik had toch graag gezien wat "oude koe" Snijers had kunnen doen met die bejaarde Sub als die goed had gelopen. 8)

Dat wel, maar dan hadden we wel een prachtig stukje televisie misgelopen; dat een boze Snijers nog op de proef de tuner opbelt :D
Campos

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo mei 21, 2008 7:47

Campos schreef:
Mark Verhoeven schreef:Ik had toch graag gezien wat "oude koe" Snijers had kunnen doen met die bejaarde Sub als die goed had gelopen. 8)

Dat wel, maar dan hadden we wel een prachtig stukje televisie misgelopen; dat een boze Snijers nog op de proef de tuner opbelt :D

Da's ook weer waar... 8) (ben blij dat ik niet de tuner ben!) :roll: :wink:
Mark Verhoeven

Berichtdoor mantaboy » wo mei 21, 2008 8:20

Mark Verhoeven schreef:
Campos schreef:

Da's ook weer waar... 8) (ben blij dat ik niet de tuner ben!) :roll: :wink:

Je leert het nooit he? Zeker jij moet zeggen: als ik de tuner was geweest had hij niet gebeld. Dan loopt het ding goed. :wink: :wink:

Of heb je weinig vertrouwen in Subaru? :P
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
mantaboy

Berichtdoor Mark Verhoeven » wo mei 21, 2008 9:57

mantaboy schreef:Of heb je weinig vertrouwen in Subaru? :P

:roll: :oops: :oops: :oops:
Mark Verhoeven

Berichtdoor KimmyJR » vr mei 30, 2008 9:36

Voor alle duidelijkheid: ik ben, samen met heel veel andere mensen, blij dat de ERC-karavaan door Bocholt is gekomen! Ze mogen dat nog jaren blijven doen. :lol: Wij gaan ook altijd met een hele bende in Nederland kijken, simpelweg omdat er daar een mooier wagenpark gepresenteerd wordt. Dus ik ben blij dat de WRC's naar Bocholt en Hoei komen...

Wat betreft het duel "nederland - belgië": de belgen MET budget zouden beter de woorden van Hubert Deferm opvolgen. Hij ziet namelijk een deelname aan een kampioenschap zoals het ERC wel zitten. In Bocholt vielen de belgen massaal uit. Nieuwe rendez-vous tijdens de Condroz dan maar! :twisted:

PS: Geen belg (en dan dromen we niet over een Duval met een Stobart Focus in Bocholt) had Wevers kunnen verslaan in de Sezoens! Chapeau of voor de nederlanders: "hoed af!" ;)
KimmyJR

Berichtdoor pipo » vr mei 30, 2008 11:21

KimmyJR schreef:Voor alle duidelijkheid: ik ben, samen met heel veel andere mensen, blij dat de ERC-karavaan door Bocholt is gekomen! Ze mogen dat nog jaren blijven doen. :lol: Wij gaan ook altijd met een hele bende in Nederland kijken, simpelweg omdat er daar een mooier wagenpark gepresenteerd wordt. Dus ik ben blij dat de WRC's naar Bocholt en Hoei komen...

Wat betreft het duel "nederland - belgië": de belgen MET budget zouden beter de woorden van Hubert Deferm opvolgen. Hij ziet namelijk een deelname aan een kampioenschap zoals het ERC wel zitten. In Bocholt vielen de belgen massaal uit. Nieuwe rendez-vous tijdens de Condroz dan maar! :twisted:

PS: Geen belg (en dan dromen we niet over een Duval met een Stobart Focus in Bocholt) had Wevers kunnen verslaan in de Sezoens! Chapeau of voor de nederlanders: "hoed af!" ;)

Deferf ziet een ERc kampioenschap helemaal niet zitten !! Waat haal je dat vandaan ..
Hubert rijd elk jaar 1 buitenlandse proef en dat is Cote Chalonnaise ( Frankrijk ) de rest no time ..laat staan dat hij naar Nederland of Duitsland zou gaan ..
Een Cols,Loix of Snijers met goed materiaal ..dat zou mooi geweest zijn ..we zien in Condroz wel ,das dan toch een hele andere rally ..nu maar hopen dat de Nederlanders daar komen rijden .. :wink:
pipo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden