heb wel zin in de exotic green rally kunnen we hem voor het eerst zien rijden
buiten de tests om
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RallyeRichard schreef:'Mijn' rijder is hier ook al redelijk enthousiast over en rijdt prive al een tijdje een 350Z...
Hopelijk komt er meer animo!
Mark Verhoeven schreef:RallyeRichard schreef:'Mijn' rijder is hier ook al redelijk enthousiast over en rijdt prive al een tijdje een 350Z...
Nou, kan die alvast gaan strippen en lassen!![]()
Wim Salabim schreef:Schitterende foto's![]()
![]()
Waar kan ik ze nu alsnog zien??
joostkusters schreef:Mark Verhoeven schreef:RallyeRichard schreef:'Mijn' rijder is hier ook al redelijk enthousiast over en rijdt prive al een tijdje een 350Z...
ik zie liever iemand ander strippen!!!!!!!!!!!!!!!!
metisse schreef:(met naamsvermelding)
Netjes, vwbarneveld dat je ze er af haalde.
Naamsvermelding had al voldoende geweest hoor. Nu was het net of je (waarschijnlijk onbedoeld) zelf aan het foto´s maken bent geweest. Wat mij aangaatpgelost !
Ben Kaars schreef:joostkusters schreef:Mark Verhoeven schreef:RallyeRichard schreef:'Mijn' rijder is hier ook al redelijk enthousiast over en rijdt prive al een tijdje een 350Z...
En ze is navigator???
duvalthebest schreef:Kan daar al onmiddellijk de strijd aangaan met onze Chris Van Woensel in een gelijkaardige wagen

mantaboy schreef:Ben Kaars schreef:joostkusters schreef:Mark Verhoeven schreef:RallyeRichard schreef:'Mijn' rijder is hier ook al redelijk enthousiast over en rijdt prive al een tijdje een 350Z...
En ze is navigator???
Dat hoop ik niet! (Tip: Lees de zin nog eens goed na!)
Mark Verhoeven schreef:RallyeRichard schreef:'Mijn' rijder is hier ook al redelijk enthousiast over en rijdt prive al een tijdje een 350Z...
Holkers schreef:Theo Dage / Mr. T / DRSE, mensen die bewust posten onder een schuilnaam krijgen een Ban. Ik denk niet dat je daarbij wilt horen. (ja, we kunnen je IP uitlezen)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten