ja helemaal gelijk een mail adres erg handig
plextor74@gmail.com
joostkusters schreef:plextor1974@gmail.com doet de website, en ik vind ze ook wel leuk te zien, powertuning@gmail.com
alvast bedankt mzzl
barresjok schreef:@jan : idd de W-Vlaamse proeven zijn een ramp aan het komen voor foto's te nemen.
Ik had uit voorzorg mijn ladder meegedaan ( 1e X) en kmoet zeggen heb het goed kunnen gebruiken. Wel niet voor herhaling vatbaar.
Binnenkort zullen we OVERAL onze ladder moeten meebrengen
jan hoogstrate schreef:barresjok schreef:@jan : idd de W-Vlaamse proeven zijn een ramp aan het komen voor foto's te nemen.
Ik had uit voorzorg mijn ladder meegedaan ( 1e X) en kmoet zeggen heb het goed kunnen gebruiken. Wel niet voor herhaling vatbaar.
ja vind het soms wel overdreven.. en dan had je vlakbij de service een proef en daar stonden de mensen in de uitremzone.. bij een hairpin.. dat kon wel :S
nja denk dat ik zelf maar een heli moet aanschaffen
mantaboy schreef:jan hoogstrate schreef:barresjok schreef:@jan : idd de W-Vlaamse proeven zijn een ramp aan het komen voor foto's te nemen.
ja vind het soms wel overdreven.. en dan had je vlakbij de service een proef en daar stonden de mensen in de uitremzone.. bij een hairpin.. dat kon wel :S
Die fan voorin je auto draait soms bijna hard genoeg!![]()
Zien we je wel in de EGR Jan?
jan hoogstrate schreef:mantaboy schreef:jan hoogstrate schreef:barresjok schreef:@jan : idd de W-Vlaamse proeven zijn een ramp aan het komen voor foto's te nemen.
Die fan voorin je auto draait soms bijna hard genoeg!![]()
Zien we je wel in de EGR Jan?
haha ja zal daar zeker aanwezig zijn.. wel daarvoor nog wrc turkijke, die sprint in harderberg en ieper
groeten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 7 gasten