Wel een bekende VolvoMartijnS schreef:Ow oke, foutje van mijn kant dan
Heb ik Sulingen nog in genavigeerd.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
briljant schreef:Dat lag 's avonds ervoor nog niet plat helaas.
En helaas letten officials daar niet altijd even goed op. (ook al zijn ze er van tevoren op gewezen!)
wimo schreef:briljant schreef:Dat lag 's avonds ervoor nog niet plat helaas.
En helaas letten officials daar niet altijd even goed op. (ook al zijn ze er van tevoren op gewezen!)
Ik respecteer jullie besluit hoor.
Maar weet nog dat wij ons daar vorig jaar ontzettend verbaasd hebben over wat het publiek daar allemaal mocht.
Jammer dus dat het zo is gelopen en we dit jaar 1 van de mooiste punten niet kunnen bezoeken.
A.H.S schreef:wimo schreef:briljant schreef:Dat lag 's avonds ervoor nog niet plat helaas.
Maar weet nog dat wij ons daar vorig jaar ontzettend verbaasd hebben over wat het publiek daar allemaal mocht.
Jammer dus dat het zo is gelopen en we dit jaar 1 van de mooiste punten niet kunnen bezoeken.
Jammer dat het zo moet![]()
Je bent te gast op iemands grond,dan kun je toch wel een beetje op het gewas letten wat er staat.(gras is ook een gewas!!)
In Helmond baggerde men ook al dwars door de jonge mais en suikerbieten.
Terwijl er spuitsporen waren en ook plek op de wend/kop akker was.
Ik probeer altijd via de weg/kp een plekje te zoeken en ga dan zo dicht mogenlijk bij de afrastering/scheiding zitten,dat is vaak de minst productieve zone van een weiland![]()
en laat ook geen glas/blikjes achter als dit door de maaier ed gaat, komt het in het voer terecht en worden de koeien als ze dit eten later alsnog ziek of erger
Als de bezoekers hier een beetje rekening mee houden word het vast een geslaagd evenement
A.H.S schreef:wimo schreef:briljant schreef:Dat lag 's avonds ervoor nog niet plat helaas.
Jammer dat het zo moet![]()
Je bent te gast op iemands grond,dan kun je toch wel een beetje op het gewas letten wat er staat.(gras is ook een gewas!!)
In Helmond baggerde men ook al dwars door de jonge mais en suikerbieten.
Terwijl er spuitsporen waren en ook plek op de wend/kop akker was.
Ik probeer altijd via de weg/kp een plekje te zoeken en ga dan zo dicht mogenlijk bij de afrastering/scheiding zitten,dat is vaak de minst productieve zone van een weiland![]()
en laat ook geen glas/blikjes achter als dit door de maaier ed gaat, komt het in het voer terecht en worden de koeien als ze dit eten later alsnog ziek of erger
Als de bezoekers hier een beetje rekening mee houden word het vast een geslaagd evenement
briljant schreef:
Dat is i.d.d. het bewuste punt.
Vorig jaar is hier minimaal een halve bunder graan plat gelopen![]()
![]()
Zoals je op de foto kunt zien trekken de toeschouwers en pers fotografen zich niets van gewassen aan.
Dit jaar staan er wortels Die zijn veeeeel duurder om te vergoeden.
Vandaar dit besluit![]()
Sjeik1981 schreef:Vanavondd wordt de deelnemerslijst bekend gemaakt.......
solberg the best schreef:Sjeik1981 schreef:Vanavondd wordt de deelnemerslijst bekend gemaakt.......
Weet je ook hoelaat?
Eens even kijken op welk startnummer ik mag navigeren
Sjeik1981 schreef:solberg the best schreef:Sjeik1981 schreef:Vanavondd wordt de deelnemerslijst bekend gemaakt.......
Weet je ook hoelaat?
Eens even kijken op welk startnummer ik mag navigeren
Ask het goed gelezen heb 23.00 op de site en denk ook op rallytiming succes met navigeren as zaterdag.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten