Autosoft Vechtdal Rallysprint 2008

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » di jun 17, 2008 17:16

gertveurink schreef:
Doopy schreef:
Sjeik1981 schreef:NOu ik heb er idd ook ontzettend veel zin

Anders ik wel !! :wink:

Ik ook en het weer lijkt ook nog mee te werken, dus we gaan weer een mooie rally(sprint) tegemoet.

Gert Veurink

Ik had het net gezien graadje of 19 en een zonnetje dat is prima weer en kan dan lekker op mijn motortje gaan
Sjeik1981

Berichtdoor A.H.S » di jun 17, 2008 20:45

Sjeik1981 schreef:
gertveurink schreef:
Doopy schreef:

Ik ook en het weer lijkt ook nog mee te werken, dus we gaan weer een mooie rally(sprint) tegemoet.

Gert Veurink

Ik had het net gezien graadje of 19 en een zonnetje dat is prima weer en kan dan lekker op mijn motortje gaan

Let wel een beetje op je snelheid :wink: tussen Ommen en Hardenberg staat af en toe zo'n mobiele flitskist :?
A.H.S

Berichtdoor Robert.v.t » di jun 17, 2008 21:15

A.H.S schreef:
Sjeik1981 schreef:
gertveurink schreef:
Doopy schreef:

Gert Veurink

Let wel een beetje op je snelheid :wink: tussen Ommen en Hardenberg staat af en toe zo'n mobiele flitskist :?

Ja dat moet soms ook wel, want 2 jaar geleden hadden ze vuilniszakken over de gewone kasten gedaan :lol: :)
Robert.v.t

Berichtdoor A.H.S » di jun 17, 2008 21:30

Robert.v.t schreef:
A.H.S schreef:
Sjeik1981 schreef:
gertveurink schreef:
Doopy schreef:

Gert Veurink

Ja dat moet soms ook wel, want 2 jaar geleden hadden ze vuilniszakken over de gewone kasten gedaan :lol: :)

Die stonden tussen Zwolle en Ommen,maar die zijn nu vervangen door "snelheidsindicatiepalen" of hoe ze ook heten mogen :oops:
A.H.S

Berichtdoor sebas » di jun 17, 2008 21:30

Als je snel bent kan dat bij deze ook hoor :wink:
sebas

Berichtdoor A.H.S » di jun 17, 2008 21:50

A.H.S schreef:
Robert.v.t schreef:
A.H.S schreef:
Sjeik1981 schreef:
gertveurink schreef:
Doopy schreef:

Gert Veurink

Die stonden tussen Zwolle en Ommen,maar die zijn nu vervangen door "snelheidsindicatiepalen" of hoe ze ook heten mogen :oops:

Ze heten toch anders,een nog langer woord :D

Daarvoor komen zogenaamde ‘dynamische snelheidsinformatieborden’ voor in de plaats.
Automobilisten die de borden met tachtig kilometer per uur of met een mindere vaart passeren, krijgen hun snelheid met gele letters te zien. Wie boven de maximum snelheid komt, krijgt in rood knipperende letters ‘te hard’ of ‘te snel’ te zien.
A.H.S

Berichtdoor Manfred_D » wo jun 18, 2008 6:44

Neem van mij aan dat ze er zeker dit weekend staan, en wel tussen de witte paal en Hardenberg. Er stond een mooi groot stuk in de Hardenberger.nu over de rally dit weekend, knap gedaan voor diegene die dat heeft geregeld. Ik heb hem op de deur van mijn winkel geplakt :lol:
Manfred_D

Berichtdoor nkroeze » wo jun 18, 2008 7:38

Nog niemand die op het fantastische nieuws van Dennis heeft gereageerd hier?

Ik ben iig zeer benieuwd hoe zijn eerste km's in de focus zijn!
nkroeze

Berichtdoor mastersevius » wo jun 18, 2008 7:49

Inderdaad erg mooi. Ik hoop dat die als voorrijder ook een beetje voor het specktakel gaat :lol:

Maar even off topic dat word trouwens ook machtig in hellendoorn straks. Met een beetje geluk 5 of 6 Focussen aan de start :lol:
mastersevius

Berichtdoor johnny1970 » wo jun 18, 2008 7:50

dat zal mij ook benieuwen Niels blijkbaar is dit geen hot nieuws .

ps hoe scherp zit ons schema in elkaar

[/quote]
johnny1970

Berichtdoor nkroeze » wo jun 18, 2008 7:52

Heel scherp.... Proef zal heel snel geneutraliseerd worden als er iets gebeurt....
nkroeze

Berichtdoor Turboboost » wo jun 18, 2008 8:51

Dat kun je verwachten met zo'n vol deelnemersveld. Laten we hopen dat het niet zover zal komen.
Turboboost

Berichtdoor David Westenbrink » wo jun 18, 2008 9:29

nkroeze schreef:Heel scherp.... Proef zal heel snel geneutraliseerd worden als er iets gebeurt....

Ik zat ook al even te rekenen ja... grofweg zal het zo'n 10 tot 15 minuten tussen de start laatste deelnemer op de eerste boucle en start 1e deelnemer 2e boucle.

Turboboost schreef:Dat kun je verwachten met zo'n vol deelnemersveld. Laten we hopen dat het niet zover zal komen.

Ik verwacht helaas anders.. erg veel gelegenheidsrijders zonder wedstrijdritme i.c.m. de soort proeven EN de weersverwachtingen...

Dus hoop dat jullie je niet teveel op de hals hebben gehaald...

Maar ja, voor hetzelfde geldt plant ik hem zelf op een boom, dus ik zal niet al te hard schreeuwen hier 8)

We zullen zien...
David Westenbrink

Berichtdoor nkroeze » wo jun 18, 2008 9:34

David Westenbrink schreef:
nkroeze schreef:Heel scherp.... Proef zal heel snel geneutraliseerd worden als er iets gebeurt....

Ik zat ook al even te rekenen ja... grofweg zal het zo'n 10 tot 15 minuten tussen de start laatste deelnemer op de eerste boucle en start 1e deelnemer 2e boucle.

Turboboost schreef:Dat kun je verwachten met zo'n vol deelnemersveld. Laten we hopen dat het niet zover zal komen.

Ik verwacht helaas anders.. erg veel gelegenheidsrijders zonder wedstrijdritme i.c.m. de soort proeven EN de weersverwachtingen...

Dus hoop dat jullie je niet teveel op de hals hebben gehaald...

Maar ja, voor hetzelfde geldt plant ik hem zelf op een boom, dus ik zal niet al te hard schreeuwen hier 8)

We zullen zien...

Als we ons aan 90 hadden gehouden, had jij volgens mij zelf ook niet gestart David...... 8)
nkroeze

Berichtdoor David Westenbrink » wo jun 18, 2008 9:42

Scherp Niels....

Maar wij waren nummer 85 8)
David Westenbrink

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden