admin schreef:cvgn schreef:Sylvia schreef:Als je aannemelijk kan maken dat je "in de weg" lag... mag het laatste wel
Op de plaats waar zowel Swaanen, Temmink en Schapers eraf zijn gegaan lagen ze echt gevaarlijk voor de achterop komende deelnemers, daarom is het op deze manier opgelost. Volgens wij begrepen hebben hebben ze idd daarna nog straftijd gekregen.
Was weer een leuke rally, vooral de strijd tussen Boers en vd Heuve.
groeten uit Roosendaal
Carine en Lars van Gastel
Hier gaat dus ook de CAR zaak over en daarom is de uitslag van de rally nog niet definitief.
Het reglement zegt namelijk het volgende: Slepen of duwen is verboden tenzij dit tot doel heeft de auto weer op de weg te brengen of de weg vrij te maken wat het geval was.
Daarna treed dan artikel 19.22.1 in werking dat indien een equipe de normtijd overschrijd met de rijtijd de normtijd dient te worden toegekend.
Zoals John ook in het persbericht heeft staan is dat hij het helemaal niet erg had gevonden om uit de rally te worden gehaald maar dan moeten ze niet eerst een beslissing nemen de normtijd toe te kennen waarop besloten werd toch door te rijden en hier 17 proeven later op terug komen.
RallyeRichard schreef:Leuk plaatje Joost!
Dit waren de broertjes Goossens, welke door mij en Bas Koeten geserviced werden. Gelukkig viel de schade mee. De deuk in de ego's en het zelfvertrouwen waren aanzienlijk groter dan die in het scherm...
Holkers schreef:RallyeRichard schreef:Leuk plaatje Joost!
Dit waren de broertjes Goossens, welke door mij en Bas Koeten geserviced werden. Gelukkig viel de schade mee. De deuk in de ego's en het zelfvertrouwen waren aanzienlijk groter dan die in het scherm...
mmmmmmm. in hulst hadden ze ook al een stukje weg te kort...

JoostS schreef:Mijn video staat weer online!
Zoals altijd te vinden via: Rallymedia.nl -> Video -> Exotic Green Rally 2008
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast