Holkers schreef:Bas rally schreef:TWENGELTJE schreef:Dank zij de olympische spelen geen wrc op eurosport![]()
![]()
![]()
komt op eurosport 2
En laat die zender nou dankzij Ziggo tijdelijk gratis te ontvangen zijn
nou ik heb hier ook ziggo maar geen eurosport 2
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Bas rally schreef:TWENGELTJE schreef:Dank zij de olympische spelen geen wrc op eurosport![]()
![]()
![]()
komt op eurosport 2
aj seppenwoolde schreef:Holkers schreef:Bas rally schreef:TWENGELTJE schreef:Dank zij de olympische spelen geen wrc op eurosport![]()
![]()
![]()
komt op eurosport 2
aj seppenwoolde schreef:Holkers schreef:Bas rally schreef:TWENGELTJE schreef:Dank zij de olympische spelen geen wrc op eurosport![]()
![]()
![]()
komt op eurosport 2
op het info kanaal is geen kijken!! laatst was er op de donderdag vande rally van finland een live uitzending van de superspecial maar om het kwartier kwam er een reclame van tien minuten van ziggo overheen, dus heb ik de helft nog niet kunnen zien!!Holkers schreef:aj seppenwoolde schreef:Holkers schreef:Bas rally schreef:TWENGELTJE schreef:Dank zij de olympische spelen geen wrc op eurosport![]()
![]()
![]()
komt op eurosport 2
Even opzoeken, is een nieuw kanaal waar eerst een franse/turkse/buitenlandse zender op zat. Ook bij hun informatie-kanaal wordt het uitgezonden, maar dan met roze frame...
Bas rally schreef:aj seppenwoolde schreef:Holkers schreef:Bas rally schreef:TWENGELTJE schreef:Dank zij de olympische spelen geen wrc op eurosport![]()
![]()
![]()
komt op eurosport 2
Ff laten zoeken dan vind ie hem wel
mantaboy schreef:Bas rally schreef:aj seppenwoolde schreef:Holkers schreef:Bas rally schreef:TWENGELTJE schreef:Dank zij de olympische spelen geen wrc op eurosport![]()
![]()
![]()
komt op eurosport 2
Ff laten zoeken dan vind ie hem wel
Geloof kanaal 420 ofzo op de digitale ontvanger.
mantaboy schreef:PatrickTwente schreef:Kanaal 420 is eurosport 2
Dan klopt het toch?
Kanaal 710 t/m 712 is ook goed.
Seit neuestem ist Eurosport 2 neben Eurosport und Eurosportnews auch mit einem Web Player unter eurosport.yahoo.de im Livestreaming zu sehen. Das Angebot ist kostenpflichtig. Zum Start beträgt das Abonnement 4,90 für einen Monat und 39,90 für ein Jahresabonnement.
Arfman schreef:Dat vind ik nogal duur. Ik betaal al ongeveer 20 euro per maand aan kabel, digitale TV en een paar HD kanalen.
mantaboy schreef:Arfman schreef:Dat vind ik nogal duur. Ik betaal al ongeveer 20 euro per maand aan kabel, digitale TV en een paar HD kanalen.
10 euro bij Ziggo en dan inclusief Eurosport 2.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten