door stefanjonas » zo dec 21, 2008 14:34
Weet je zeker dat je zo zonder de echt benodigde voorkennis erin wilt 'springen'?
Ik wil je aanraden om heel goed te bedenken wat je wilt, en hoe je dat wilt bereiken (ook financieel gezien)
Als je financieel gezien geen limiet hebt, dus onuitputtelijke bronnen is het heel makkelijk, dan komt het aardig in de richting van wat je zelf zegt. Licentie, auto en rijden maar...
Maar moet je moeite doen voor je centen, dan is het handig om eerst goed duidelijk te hebben wat je wilt, en hoe.
Heb ooit eens uitgerekend, uitgaande van de Volvo Original cup, dat je voor een rally zo'n 1500 euro nodig hebt, en voor een sprint zo'n 800 euro. Dit is dan wel zonder vaste lasten als verzekering voor je rallyauto. Die komen daar nog bij op. Ook heb je een flink startbedrag nodig om benodigde dingen te financieren. (service materiaal, etc.)
Ik heb een mooi schema opgesteld (vorig jaar) waaruit bij mij de conclusie kwam dat het (nog) niet haalbaar is... doe me een pb met je mailadres en dan mail ik je dat wel door.
In ieder geval wel veel succes met je start!
Groetn, Stefan