Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Arfman schreef:Ik zou, in aanvulling van Holkers, nog toe willen voegen dat, als je iets in dit topic roept, je het ook mag en kan zeggen, en dus geen loze posts maakt a la "Oeh, van den Heuvel volgend jaar in een nieuwe WRC!!" waarop weer een antwoord komt "Vertel? Wat dan?" met als antwoord "Mag ik niet zeggen" of "de ingewijden weten het al".
Dank u
ZZR Fan schreef:Ik wacht met smart totdat Windesheim ook zoiets aan gaat schaffen
gertveurink schreef:ZZR Fan schreef:Ik wacht met smart totdat Windesheim ook zoiets aan gaat schaffen
Ik denk dat je dan nog lang kunt wachten, eerst het extra gebouw klaar en dan de opleiding techniek die de auto kunnen bouwen en onderhouden. Dus volgens mij wordt dat niet echt snel wat!!
Jan schreef:gertveurink schreef:ZZR Fan schreef:Ik wacht met smart totdat Windesheim ook zoiets aan gaat schaffen
Ik denk dat je dan nog lang kunt wachten, eerst het extra gebouw klaar en dan de opleiding techniek die de auto kunnen bouwen en onderhouden. Dus volgens mij wordt dat niet echt snel wat!!
Als ze opschieten kan ik nog net een jaartje rijden...

Jan schreef:gertveurink schreef:ZZR Fan schreef:Ik wacht met smart totdat Windesheim ook zoiets aan gaat schaffen
Als ze opschieten kan ik nog net een jaartje rijden...
Rick Kleinjan schreef:Het deltion college heeft een nissan 350 z gekocht die gaan ze zelf prepareren voor de cup
Jaccoooo schreef:Rick Kleinjan schreef:Het deltion college heeft een nissan 350 z gekocht die gaan ze zelf prepareren voor de cup
dan zoeken ze vast nog een rijder uit de omgeving van Zwolle, die een beetje overweg kan met een achterwielaandrijver
Maar wel een met ervaring Rudy.Doopy schreef:Jaccoooo schreef:Rick Kleinjan schreef:Het deltion college heeft een nissan 350 z gekocht die gaan ze zelf prepareren voor de cup
dan zoeken ze vast nog een rijder uit de omgeving van Zwolle, die een beetje overweg kan met een achterwielaandrijver
en dan ook vast nog wel een navi
briljant schreef:Maar wel een met ervaring Rudy.Doopy schreef:Jaccoooo schreef:Rick Kleinjan schreef:Het deltion college heeft een nissan 350 z gekocht die gaan ze zelf prepareren voor de cup
en dan ook vast nog wel een navi![]()
Johan heeft het daar gisteren nog met ons over gehad.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten