Dakar Rally 2009

Algemene rally-discussies

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Wolter » wo jan 07, 2009 15:08

Zeker droevig...

Maar het zou toch mogelijk moeten zijn dat, met behulp van de huidige (gps) technieken, iemand sneller dan binnen 2,5 dagen gevonden kan worden?

Of ben ik nu iets aan het denken wat tegen de dakar-spirit in is? Of zie ik nog iets over het hoofd?
Wolter

Berichtdoor official No. 27768 » wo jan 07, 2009 15:23

Wolter schreef:

Zeker droevig...

Maar het zou toch mogelijk moeten zijn dat, met behulp van de huidige (gps) technieken, iemand sneller dan binnen 2,5 dagen gevonden kan worden?

Of ben ik nu iets aan het denken wat tegen de dakar-spirit in is? Of zie ik nog iets over het hoofd?

Misschien een misdrijf, er stond eten / drinken naast zijn motor volgens het persbericht. We zullen het nog wel horen maar tragisch blijft het.
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor frans-jaap moree » wo jan 07, 2009 15:33

official No. 27768 schreef:
Wolter schreef:

Zeker droevig...

Misschien een misdrijf, er stond eten / drinken naast zijn motor volgens het persbericht. We zullen het nog wel horen maar tragisch blijft het.

maarja, je gaat ook niet zomaar 15 meter van je motor eten en drinken.
is er toevallig al nieuws over hoe de staat van de motor is?
frans-jaap moree

Berichtdoor AC » wo jan 07, 2009 17:00

Ongelooflijk, wat kan die Coma rijden... Van een probleempje en een 35e plek thv het 31.0 punt, naar een (provisional) 4e plek bij CP2...
Afbeelding
WRC-Poule Kampioen 2010
AC

Berichtdoor vitesse » wo jan 07, 2009 18:04

JoostS schreef:Het is dat, of een update van een paar minuten met een voice-over vanuit een studiootje in Hilversum.
Nu heb je mooie lange interviews met de teams (die ervoor betalen -> sponsors worden beloond) en krijg je elke dag een reportage van een uur! om kwart over 10. (beter dan rally op eurosport wat 's nachts pas komt)

's Nachts?? Ik kijk elke dag om 19u15 en om 23 uur naar Eurosport hier in Vlaanderen voor Dakar-beelden. Ik denk dat Eurosport hetzelfde programma uitzendt in Nederland.
Om 19u15 is het 15 minuten met de eerste beelden en om 23 uur is het 45 minuten met nog meer beelden en interviews. Gisteren zaten Verhoeven, De Rooy en Van Merksteijn goed in beeld in het programma.
Eurosport is rechtstreeks en niet met een dag vertraging ...
vitesse

Berichtdoor JoostS » wo jan 07, 2009 18:05

vitesse schreef:'s Nachts?? Ik kijk elke dag om 19u15 en om 23 uur naar Eurosport hier in Vlaanderen voor Dakar-beelden. Ik denk dat Eurosport hetzelfde programma uitzendt in Nederland.

Ik had het over het WRC wat 's nachts uitgezonden wordt ;)
Bekijk alle video's op mijn Youtube kanaal: http://youtube.com/Rallymedia
JoostS

Berichtdoor vitesse » wo jan 07, 2009 18:07

JoostS schreef:Ik had het over het WRC wat 's nachts uitgezonden wordt ;)

's Nachts?? :shock: Als ik naar WRC op Eurosport kijk, dan zit ik vaak om 23 uur of om 23u30 voor de buis. De uitzendingen worden wel rond 1 uur en 's morgens herhaald. Dat is waar.
vitesse

Berichtdoor vitesse » wo jan 07, 2009 18:09

Ik heb van Belgische deelnemers gehoord dat de Nederlanders 2.500 euro per minuut moeten betalen aan RTL om erop te komen. 2.500 euro per minuut. :shock:
En dat is waarschijnlijk ook de tarief voor Rallyreport. Zou Mr. Verhoeven niet slapend rijk worden? :roll:
vitesse

Berichtdoor briljant » wo jan 07, 2009 18:17

vitesse schreef:Ik heb van Belgische deelnemers gehoord dat de Nederlanders 2.500 euro per minuut moeten betalen aan RTL om erop te komen. 2.500 euro per minuut. :shock:
En dat is waarschijnlijk ook de tarief voor Rallyreport. Zou Mr. Verhoeven niet slapend rijk worden? :roll:
Ik denk dat je schrikt wat het kost om een half uur uitzending te maken, inclusief zendtijd.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor vitesse » wo jan 07, 2009 18:25

briljant schreef:Ik denk dat je schrikt wat het kost om een half uur uitzending te maken, inclusief zendtijd.

Ik schrik van niks hoor. ;-)
Van die 30 minuten per programma zullen er 20 "verkocht" zijn. Dus ongeveer 50.000 euro per programma of in totaal 900.000 euro voor de Dakar. Schuift lekker. :-)

Dan heb ik het nog niet eens over de deontologische problemen. Niet de actualiteit of de feiten bepalen dat iemand al of niet in beeld komt, wel of hij betaald heeft.
Hopelijk doen ze dat bij RTL ook niet met de gewone nieuwsprogramma's. Misschien moeten politici wel betalen om bij RTL in beeld te komen. :?:
vitesse

Berichtdoor Paperclip » wo jan 07, 2009 18:35

vitesse schreef:Zou Mr. Verhoeven niet slapend rijk worden? :roll:

Wat een vreemde opmerking, als je Frank Verhoeven van RTL bedoelde. Dat is toch gewoon 'maar' (niet beledigend bedoeld ofzo) een presentator? Denk niet dat die meer of minder verdient als de teams al dan niet betalen voor een paar minuten hoor! Dus ik snap die opmerking niet helemaal eigenlijk. :roll:

Hoe dan ook, ik ben blij dat er dit jaar weer best veel aandacht aan geschonken word. En ik denk dat er nog wel een aantal landgenoten zijn die daar hetzelfde over denken. ;)

Maar wat gaan we eigenlijk offtopic..... :lol:
Paperclip

Berichtdoor briljant » wo jan 07, 2009 18:58

Paperclip schreef:
vitesse schreef:Zou Mr. Verhoeven niet slapend rijk worden? :roll:

Wat een vreemde opmerking, als je Frank Verhoeven van RTL bedoelde. Dat is toch gewoon 'maar' (niet beledigend bedoeld ofzo) een presentator? Denk niet dat die meer of minder verdient als de teams al dan niet betalen voor een paar minuten hoor! Dus ik snap die opmerking niet helemaal eigenlijk. :roll:
van Rallyreport is Frank volgens mij de producent.
Dan is hij dus ook afhankelijk van betalende deelnemers.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Hein » wo jan 07, 2009 20:32

vitesse schreef:Ik heb van Belgische deelnemers gehoord dat de Nederlanders 2.500 euro per minuut moeten betalen aan RTL om erop te komen. 2.500 euro per minuut. :shock:

Assumption is the mother of all fuck ups. Ofwel niet roepen als je iets niet zeker weet. Dat helpt om indianenverhalen over slapend rijk worden tegen te gaan.
Be yourself, there are too many others
Hein

Berichtdoor vitesse » wo jan 07, 2009 20:47

Hein schreef:

Assumption is the mother of all fuck ups. Ofwel niet roepen als je iets niet zeker weet. Dat helpt om indianenverhalen over slapend rijk worden tegen te gaan.

Ai, Hein, dan mag dit forum meteen afgevoerd worden. Als je alle indianenverhalen hier weghaalt, schiet er niks meer over. :lol:
vitesse

auto van Van Merksteijn uitgebrand!

Berichtdoor Maranello » wo jan 07, 2009 20:52

Volgens RTLGP is de auto van Van Merksteijn uitgebrand!

Jammer zeg! Hij ging net zo goed, beste Nederlander. De rijder en navi zouden gelukkig niets mankeren!
Maranello

VorigeVolgende

Keer terug naar rallysport.nl