Word ook hier gemeld.
http://www.omroepbrabant.nl/?news/111808862/Gerard+de+Rooy+krijgt+18+minuten+terug.aspx
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Peterrrrr schreef:de Rooij krijgt 18 min terug !!!
http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/rtlgp/)/sport/rtl_gp/components/dakar/nieuws/2009/01_januari/articles/090113_gerard_de_rooy_2.xml
Franky schreef:En terecht.
Onze blijdschap geeft al maar eens aan hoe compitatief het gebeuren wel niet is en hoe erg de dakar leeft.
Wim schreef:Franky schreef:En terecht.
Onze blijdschap geeft al maar eens aan hoe compitatief het gebeuren wel niet is en hoe erg de dakar leeft.
De Dakar leeft bij jullie omdat jullie zo veel deelnemers hebben. In België leeft het nauwelijks tot niet en zeker niet nu er geen enkele Bekende Vlaming mee doet.
erikjan schreef:Wim schreef:Franky schreef:En terecht.
De Dakar leeft bij jullie omdat jullie zo veel deelnemers hebben. In België leeft het nauwelijks tot niet en zeker niet nu er geen enkele Bekende Vlaming mee doet.
ik mis dit jaar inderdaad die bekende Belgische zanger...
Koen Wouters
te drukke agenda, volgende jaar er weer bij hoopt hij! De rooy binnen en de 2 russen ook, hij verliest bijna 2 min op chagin, Kuipers ook binnen en is op geklommen naar zevende algemeenerikjan schreef:Wim schreef:Franky schreef:En terecht.
ik mis dit jaar inderdaad die bekende Belgische zanger...
Koen Wouters
Peterrrrr schreef:Die Nissan Navara's komen de laatste dagen wel veel in beeld, lijkt wel gesponsord ! (werk zelf bij Nissan vandaar dat de uitzending van gisteren me nogal opviel)
Sjeik1981 schreef:Etappe van morgen geannuleerd, ivm mist..... over de hoge toppen van de bergen (4700 m.)
Wel klein missertje van de organisatie. Volgens mij was er lang niet zoveel geannulleerd in vorgaande edities???
Hein schreef: Peter Baert is een goede commentator, maar veel te chauvinistisch. Het woord 'Belg' valt ongeveer om de twee minuten, terwijl Nederlanders opzichtig doodgezwegen worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast