Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:een (inmiddels al wel redelijk bekend) hardnekkig gerucht:
VW terug in de rallysport met de Scirocco III
wordt vast vervolgd..
mantaboy schreef:erikjan schreef:een (inmiddels al wel redelijk bekend) hardnekkig gerucht:
VW terug in de rallysport met de Scirocco III
wordt vast vervolgd..
Word toch de nieuwe Polo als ik het goed verstaan heb. Mijn koeterwaals duits begrijpt nog net het verschil tussen Polo en Sirocco. De Sirocco word alleen op het circuit ingezet.
dat was al op temaken uit het interview op rtl7 met peter sr.PVG schreef:VM motorsport zal ook niet alles van het WRC gaan rijden volgens Chevalier. Ik lees op turbomagazine.be dat ze het inderdaad meer baja evenementen gaan rijden en dat de derde focus geannuleerd is. In Noorwegen start chevalier wel met Jr.
Bartrallyfan schreef:dat was al op temaken uit het interview op rtl7 met peter sr.PVG schreef:VM motorsport zal ook niet alles van het WRC gaan rijden volgens Chevalier. Ik lees op turbomagazine.be dat ze het inderdaad meer baja evenementen gaan rijden en dat de derde focus geannuleerd is. In Noorwegen start chevalier wel met Jr.
Zover zit je niet van de ouders af als je in noord Oslo bent.
Luijbregts schreef:Zover zit je niet van de ouders af als je in noord Oslo bent.
Nee, ons pap (bart) wonnt tegenwoordig terug in Belgie maar werkt nog wel hier. Hij pendelt op en neer. Ik woon in Kongsvinger waar dag 1 wordt gereden. Heb af en toe contact met Henning en krijg dus ook het een en het ander te horen. Petter is afgelopen zaterdag de hele dag bij Citroen geweest en vorige week gesprekken met Malcolm Wilson gehad.
Ik gok op Citroen.
Rob
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 16 gasten