Turboboost schreef:Het verschil tussen verkennen en bijv. naar je werk toe rijden is meestal wel te zien.
Dat kan je goed combineren leert m'n ervaring met controleren op "illegaal" verkennen.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Turboboost schreef:Het verschil tussen verkennen en bijv. naar je werk toe rijden is meestal wel te zien.
Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
erikjan schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
ik heb ook niet zo'n positief gevoel....
de laatste update op de site is naar ik meen van oktober 2008
Sjeik1981 schreef:erikjan schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
Dat bedoel ik idd........
erikjan schreef:Sjeik1981 schreef:erikjan schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
Dat bedoel ik idd........
en toch laat ik de 28e februari nog even in m'n agenda staan, al was het alleen al om de Almelose Celica in het wild te zien
Turbo schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
hopelijk voor jullie wel uiteraard !!
2rallyman1 schreef:Turbo schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
En anders een goed excuus om naar Hannuit te gaan:)
Turbo schreef:2rallyman1 schreef:Turbo schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
Je kan altijd naar Hannuit is een week later en is een rally geen sprint ...
MartijnB schreef:Turbo schreef:2rallyman1 schreef:Turbo schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
vast ook leuker om te zien
t gaat goed zo dat zijn dan al 3 NL wedstrijden die niet doorgaan
reden te meer om toch maar meer na Bels te gaan dus
Turbo schreef:2rallyman1 schreef:Turbo schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
2rallyman1 schreef:MartijnB schreef:Turbo schreef:2rallyman1 schreef:Turbo schreef:Sjeik1981 schreef:Nog week of 5, maar horen toch ontzettend weinig van de organisatie of het allemaal wel doorgaat.
vast ook leuker om te zien
t gaat goed zo dat zijn dan al 3 NL wedstrijden die niet doorgaan
reden te meer om toch maar meer na Bels te gaan dus
Jullie hebben zeker geen vrouw/vriendin
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten