PatrickTwente schreef:lunteraan schreef:weer een nieuwe
martin pedersen met een suzuki swift 1600
is al gezegt (kijk even een blz terug)
oohw ja sorry
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
gschutten schreef:De website is totaal vernieuwd, (en ziet erg goed uit moet ik toegeven) en er staan weer 2 nieuwe deelnemers op...
actionmedia4all.com schreef:Volgens mij wordt de Italiaanse wedstrijd op de site van de ERC verkeerd aangegeven op de kaart. Er is een plaats aangegeven in de buurt van Rome, Casentino, terwijl de rally toch echt verreden word in het gebied dat tussen florence (de stad) en Rimini ligt, namelijk in Bibbiena.
Das toch even belangrijk als je een vliegticket wilt boeken, en dat wil ik.
Ik ga trouwens naar alle ERC stops dit jaar
Red_Spike schreef:actionmedia4all.com schreef:Volgens mij wordt de Italiaanse wedstrijd op de site van de ERC verkeerd aangegeven op de kaart. Er is een plaats aangegeven in de buurt van Rome, Casentino, terwijl de rally toch echt verreden word in het gebied dat tussen florence (de stad) en Rimini ligt, namelijk in Bibbiena.
Bij mij op de site wordt hij ook daar aangegeven, dus denk dat het wel goed is. Ze zullen het bij de ERC toch wel weten? Anders even een mail sturen.
AC schreef:Red_Spike schreef:actionmedia4all.com schreef:Volgens mij wordt de Italiaanse wedstrijd op de site van de ERC verkeerd aangegeven op de kaart. Er is een plaats aangegeven in de buurt van Rome, Casentino, terwijl de rally toch echt verreden word in het gebied dat tussen florence (de stad) en Rimini ligt, namelijk in Bibbiena.
Bij mij op de site wordt hij ook daar aangegeven, dus denk dat het wel goed is. Ze zullen het bij de ERC toch wel weten? Anders even een mail sturen.
Maar ook bij jou op de site ligt Monte Carlo in Zuid-Amerika, Portugal ergens op een eiland naast Afrika, Belgie in Duitsland en Schotland ergens in IJsland...![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 53 gasten