Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Red_Spike schreef:AC schreef:Red_Spike schreef:actionmedia4all.com schreef:Volgens mij wordt de Italiaanse wedstrijd op de site van de ERC verkeerd aangegeven op de kaart. Er is een plaats aangegeven in de buurt van Rome, Casentino, terwijl de rally toch echt verreden word in het gebied dat tussen florence (de stad) en Rimini ligt, namelijk in Bibbiena.
Das toch even belangrijk als je een vliegticket wilt boeken, en dat wil ik.
Ik ga trouwens naar alle ERC stops dit jaar
Bij mij op de site wordt hij ook daar aangegeven, dus denk dat het wel goed is. Ze zullen het bij de ERC toch wel weten? Anders even een mail sturen.
Maar ook bij jou op de site ligt Monte Carlo in Zuid-Amerika, Portugal ergens op een eiland naast Afrika, Belgie in Duitsland en Schotland ergens in IJsland...![]()
Ja het werkt ook nog niet optimaal, er wordt hard aan gewerkt
actionmedia4all.com schreef:Ik ben er even ingedoken en nu weet ik het zeker. De wedstrijd wordt in Bibbiena (AR) gereden.
Nu lijkt de verwarring te zijn ontstaan doordat er in Italie een plaatsje is met de naam Casentino. Echter als je even middels google verder zoekt, dan blijkt Bibbiena gelegen te zijn in de Casentino Vallei. Daarom heeft de rally ook zo, de rally wordt in de Vallei verreden.
Het dorp Casentino en de Casentino vallei liggen ongeveer 358 km van elkaar verwijderd, als je over de weg gaat. Hemelsbreed zal het zo'n 280 km zijn.
CricketsFilm schreef:We'll want to be present to all ERC Events.... Last year only Hellendorn Rally... but I think is possible for 2009 all Races...
actionmedia4all.com schreef:CricketsFilm schreef:We'll want to be present to all ERC Events.... Last year only Hellendorn Rally... but I think is possible for 2009 all Races...
I have send you an personal message.
MartijnS schreef:Livery van Korda, die het ERC zou gaan rijden
http://www.rallysport.hu/Korda_Racing_S ... 9right.jpg
pedduhwick schreef:MartijnS schreef:Livery van Korda, die het ERC zou gaan rijden
http://www.rallysport.hu/Korda_Racing_S ... 9right.jpg
Gaaaaf! Ik zeg laat maar komen
AC schreef:Maar ook bij jou op de site ligt Monte Carlo in Zuid-Amerika, Portugal ergens op een eiland naast Afrika, Belgie in Duitsland en Schotland ergens in IJsland...![]()
Jan Willem schreef:AC schreef:Maar ook bij jou op de site ligt Monte Carlo in Zuid-Amerika, Portugal ergens op een eiland naast Afrika, Belgie in Duitsland en Schotland ergens in IJsland...![]()
In jouw hoofd ligt IJsland ook niet helemaal op de juiste plek(er ligt daar niks, alleen boorplatforms)
Jan Willem schreef:Mooie site verder hoor, ik zie er een sport in de pagina's zo ver mogelijk om te slepen zonder dat ie terugvalt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten