Ben erg benieuwd hoe die er in het echt uitziet. Zullen we wel zien in Emmeloord.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Armand schreef:Wat mij opvalt is dat de reservoirs van de schokdemper in de rijwind liggen... Slim bedacht...
Armand schreef:Wat mij opvalt is dat de reservoirs van de schokdemper in de rijwind liggen... Slim bedacht...
Bartrallyfan schreef:Ik vindt het de minst mooie kleurstelling waar jasper ooit in heeft gereden, ik vindt het overigens een beetje vreemd dat hij geen "vaste" kleur heeft. Zou niet verkeerd zijn voor de internationale herkenbaarheid en de bekendheid van hun bedrijf ( bedrijfskeur)
ja, weet ik, zou toch mooie reclame zijn om zo'n kleur auto in het rally kompienschop goed te zien presteren.Doopy schreef:Bartrallyfan schreef:Ik vindt het de minst mooie kleurstelling waar jasper ooit in heeft gereden, ik vindt het overigens een beetje vreemd dat hij geen "vaste" kleur heeft. Zou niet verkeerd zijn voor de internationale herkenbaarheid en de bekendheid van hun bedrijf ( bedrijfskeur)
Daar hebben ze hele mooie witte EVO's voor met Rallyclinic erop .........
Hein schreef:lunteraan schreef:pedduhwick schreef:nieuwe kleurstelling van de EVO X van vd heuvel op de andere bekende site.. pff vind hem echt gaaf!![]()
ben het volkomen met je eens
(maar was al een keer gemeld)
Het is maar goed dat de meningen kunnen verschillen.
Ik vind hem met name vanaf de voorkant met zwart, rood, blauw, geel,
zilver en wit erg druk.
Maar misschien valt het in het echt mee. Dat zal ik Emmeloord wel gaan bekijken.
official No. 27768 schreef:Armand schreef:Wat mij opvalt is dat de reservoirs van de schokdemper in de rijwind liggen... Slim bedacht...
was bij de 9 toch ook al? Lijkt me trouwens ook schadegevoelig ALS je een keer wat raakt maar ok..
A.H.S schreef:Ik zag vanmiddag een rally Astra rijden in Haaksbergen,volgens mij van een snelle hovenier![]()
Alleen was de kleur wat anders geworden
mantaboy schreef:4413, Acknowledge.![]()
Ik loop in de middagpauze wel eens voorbij. Als er weer iets bijzonders bij de RDW staat hoor je dat hier goed.
Sponsor schreef:A.H.S schreef:Ik zag vanmiddag een rally Astra rijden in Haaksbergen,volgens mij van een snelle hovenier![]()
Alleen was de kleur wat anders geworden
sssssstt.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast