Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Ik ben het helemaal met je eens.rallypicture schreef:denk dat niemand op oude beelden van IRC Monte carlo en Brazilie zit te wachten, had liever Almere en Tank S gezien...maarja wie ben ik...
rallypicture schreef:denk dat niemand op oude beelden van IRC Monte carlo en Brazilie zit te wachten, had liever Almere en Tank S gezien...maarja wie ben ik...
rallypicture schreef:denk dat niemand op oude beelden van IRC Monte carlo en Brazilie zit te wachten, had liever Almere en Tank S gezien...maarja wie ben ik...
erikjan schreef:rallypicture schreef:denk dat niemand op oude beelden van IRC Monte carlo en Brazilie zit te wachten, had liever Almere en Tank S gezien...maarja wie ben ik...
als we dan toch kritiek leveren:
eerst aangeven dat een WRC een tweeliter motor heeft met vierwielaandrijving, en vervolgens aangeven dat een S2000 een iij tweeliter motor heeft met vierwielaandrijving....
geen enkel verschil dus, denkt de kijker![]()
als-ie er nu ook bij had verteld dat een WRC een turbo heeft, en daardoor een enorm pak koppel erbij, dan had de leek in de huiskamer het wat beter gesnapt...![]()
ik heb het tenminste tenenkrommend aangehoord
Henry schreef:En het kan nog beter worden als hij de Nederlandse rally’s of rally’s uitzend waar Nederlanders in mee doen sneller op het scherm brengt
Roger en Jolanda schreef:Henry schreef:En het kan nog beter worden als hij de Nederlandse rally’s of rally’s uitzend waar Nederlanders in mee doen sneller op het scherm brengt
en een wat breder veld ipv alleen de eerst 5 ......
official No. 27768 schreef:Was wel aardige aflevering met HEEL veel onderdelen.
Hoorde ook dat Huzink misschien een Fabia ging rijden, klopt dat?
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast