Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Waar slaat dat nou op? De organisatie heeft gewoon de inschrijving wat vroeg open gegooid zodat iedereen voldoende tijd heeft om zich in te schrijven, ongeacht een situatie van wie dan ook. Wat ik dan vreemd vind is dat er 1 deelnemer ingeschreven is en dat ben je volgens mij zelf?...
Roger en Jolanda schreef:Met de sponsor bedoel ik dat LG zich gaat terug trekken ,tenminste dat was wat ik in Almere hoorde, ik bedoelde dus als we nu al met 100 man inschrijven bedenken ze zich misschien wel.![]()
Hein schreef:Roger en Jolanda schreef:Met de sponsor bedoel ik dat LG zich gaat terug trekken ,tenminste dat was wat ik in Almere hoorde, ik bedoelde dus als we nu al met 100 man inschrijven bedenken ze zich misschien wel.![]()
Wishfull thinking
\\TWENGELTJE schreef:Eerst maar eens kijken wat de vakantie kost
Roger en Jolanda schreef:Hein schreef:Roger en Jolanda schreef:Met de sponsor bedoel ik dat LG zich gaat terug trekken ,tenminste dat was wat ik in Almere hoorde, ik bedoelde dus als we nu al met 100 man inschrijven bedenken ze zich misschien wel.![]()
Wishfull thinking
YEP, maar liever dat dan bij de pakken neer gaan zitten of doem denken.
Hein schreef:Roger en Jolanda schreef:Hein schreef:Roger en Jolanda schreef:Met de sponsor bedoel ik dat LG zich gaat terug trekken ,tenminste dat was wat ik in Almere hoorde, ik bedoelde dus als we nu al met 100 man inschrijven bedenken ze zich misschien wel.![]()
Wishfull thinking
YEP, maar liever dat dan bij de pakken neer gaan zitten of doem denken.
Als een onderneming als LG internationaal zijn pijlen op F1 richt kun je het, zeker als lokale organisatie, schudden.
Holkers schreef:Waar slaat dat nou op? De organisatie heeft gewoon de inschrijving wat vroeg open gegooid zodat iedereen voldoende tijd heeft om zich in te schrijven, ongeacht een situatie van wie dan ook. Wat ik dan vreemd vind is dat er 1 deelnemer ingeschreven is en dat ben je volgens mij zelf?...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten