PactorRacing schreef:Alle foutjes tijdens de rally: geknipt en geplakt tot één video: ONGESCHIKT
Snel volgt ook nog de GESCHIKT versie...!
jordysport schreef:PactorRacing schreef:Alle foutjes tijdens de rally: geknipt en geplakt tot één video: ONGESCHIKT
leuk filmpje!
maar als je gaat vloeken gaat het niks beter hoor
Roger en Jolanda schreef:jordysport schreef:PactorRacing schreef:Alle foutjes tijdens de rally: geknipt en geplakt tot één video: ONGESCHIKT
leuk filmpje!
maar als je gaat vloeken gaat het niks beter hoor
vandaar halverwege de muziek die gedraaid wordt........![]()
PactorRacing schreef:Alle foutjes tijdens de rally: geknipt en geplakt tot één video: ONGESCHIKT
Op het IVG is het altijd glad.official No. 27768 schreef:PactorRacing schreef:Alle foutjes tijdens de rally: geknipt en geplakt tot één video: ONGESCHIKT
hahaha, leerzaam en eerlijk filmpje! (iets met die zelfreflectie!)
Was het zo glad?
briljant schreef:Op het IVG is het altijd glad.official No. 27768 schreef:PactorRacing schreef:Alle foutjes tijdens de rally: geknipt en geplakt tot één video: ONGESCHIKT
Was het zo glad?
2rallyman1 schreef:briljant schreef:Op het IVG is het altijd glad.official No. 27768 schreef:PactorRacing schreef:Alle foutjes tijdens de rally: geknipt en geplakt tot één video: ONGESCHIKT
Was het zo glad?
Ikvind hem GESCHIKT!
Zoveeeeellll fouten en toch uitrijden met weinig schade!!
GROTE KLASSE!!!
matsg schreef:Here my Video
Link for High Quality!
http://www.youtube.com/watch?v=Vsf-0LcKZi8
Greetings
Mats
PactorRacing schreef:TWIMC:
Jep, ik ben zelf de rijder: dank Wolter. En jep ik houd wel van zelfreflectie. Hopelijk weet iedereen dat de BMW's in de Challenge op standaard 50 Euro winterbanden rijden die niet op temperatuur komen...
Dus ik heb er maar even de tijd voor genomen; meteen een rijcursus gevolgd (duh!) en voila: GESCHIKT
http://www.zie.nl/videos/geschikt-rally ... dz8raf72hx
Ohja: het was onze eerste buitenlandse rally in ons tweede rallyjaar, we lagen de hele dag in strijd om plek twee (van totaal 8 BMW’s) en hadden ons voorgenomen VOL te gaan ipv behouden/uitrijden aangezien onze concurrent (Frank) deze rally voor de derde keer reed. En we zijn op één seconde achter de nummer twee, derde worden...
www.PactorRacing.nl
Garoets
JuR
PactorRacing schreef:TWIMC:
Jep, ik ben zelf de rijder: dank Wolter. En jep ik houd wel van zelfreflectie. Hopelijk weet iedereen dat de BMW's in de Challenge op standaard 50 Euro winterbanden rijden die niet op temperatuur komen...
Dus ik heb er maar even de tijd voor genomen; meteen een rijcursus gevolgd (duh!) en voila: GESCHIKT
http://www.zie.nl/videos/geschikt-rally ... dz8raf72hx
Ohja: het was onze eerste buitenlandse rally in ons tweede rallyjaar, we lagen de hele dag in strijd om plek twee (van totaal 8 BMW’s) en hadden ons voorgenomen VOL te gaan ipv behouden/uitrijden aangezien onze concurrent (Frank) deze rally voor de derde keer reed. En we zijn op één seconde achter de nummer twee, derde worden...
www.PactorRacing.nl
Garoets
JuR
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten