Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sponsor schreef:....we hebben het nu over RR...maar ik mis ook een paar pagina's in START over het Sprint Kampioenschap...Stond wel een paar pagina's in over Almere van Walter (beetje te scherp) maar vind het te matig.
Ik koop de laatste jaren Rally-magazine.de,waar naast de grootheden in Full-color ook een goedkoop krantje in geniet is van nationale rally's(sprint) in vermeld staan etc.
Vraag me af waarom dat in NL niet kan.
Sponsor schreef:....we hebben het nu over RR...maar ik mis ook een paar pagina's in START over het Sprint Kampioenschap...Stond wel een paar pagina's in over Almere van Walter (beetje te scherp) maar vind het te matig.
Ik koop de laatste jaren Rally-magazine.de,waar naast de grootheden in Full-color ook een goedkoop krantje in geniet is van nationale rally's(sprint) in vermeld staan etc.
TWENGELTJE schreef:Sponsor schreef:....we hebben het nu over RR...maar ik mis ook een paar pagina's in START over het Sprint Kampioenschap...Stond wel een paar pagina's in over Almere van Walter (beetje te scherp) maar vind het te matig.
Met die paar wedstrijden die je in nederland hebt is dat niet haalbaar
In duitsland heb je elke week wel ergens een rally of sprint
Ik heb na ruim tien jaar mijn abonement op START 84 opgezegd, er staat naar mijn zin te weinig rally in ( nu wel een mooi intevieuw met Henk Vossen) ik koop ook wel vaker Rallye-magazin erg mooi blad met mooie verhalen (ook van vroeger, toen het WK nog spannend was) het is vergelijkbaar met de vroegerre RallyXSSponsor schreef:....we hebben het nu over RR...maar ik mis ook een paar pagina's in START over het Sprint Kampioenschap...Stond wel een paar pagina's in over Almere van Walter (beetje te scherp) maar vind het te matig.

ZZR Fan schreef:Maar goed, investeren...
official No. 27768 schreef:ZZR Fan schreef:Maar goed, investeren...
EN er iets uit kunnen halen....Er is volgens mij gewoon te weinig publiek voor goede programma's / full color magazine's in NL, dus te weinig bereik / uiteindelijke opbrengst.
Er is volgens mij gewoon te weinig publiek voor goede programma's / full color magazine's in NL, dus te weinig bereik / uiteindelijke opbrengst.
Armand schreef:Er is volgens mij gewoon te weinig publiek voor goede programma's / full color magazine's in NL, dus te weinig bereik / uiteindelijke opbrengst.
Jij gaat door voor de koelkast. En beste Roger. Je bent super enthousiast.
Dat is mooi en dat moet je ook vast zien te houden. Maar qua media kan ik je mededelen dat het gemakkelijker gezegt is dan gedaan. Ik heb zelf een jaar of drie rallyinsight - overgevloeid naar rallyXS en uiteindelijk Driver uitgegeven. Bij elkaar 16 uitgaves. Opbrengst - (min) 2 flinke Evo's... Ergo, er was en is in Nederland geen draagvlak voor dergelijke initiatieven. Iedereen wil lekker rijden. Ik kan je vertellen dat het aantal rijders wat lid was van het magazine op een hand te tellen waren. Geeft ook aan hoe deze zaken leven onder deelnemers. Als zij al niet dat soort zaken willen ondersteunen, zegt al genoeg...
MartijnS schreef:Brief schrijven/petitie heeft geen nut. Het is gewoon simpel, als je betaald kom je in beeld. Zo werkt het nou eenmaal.
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast