Jacco Hartog schreef:Denk niet dat iedereen het daar mee eens is.... er zijn zat mensen die ook wel eens de 1,2,3 van bijvoorbeeld de H11, YR15 en/of de N3 klasse op RR willen zien.
Of iemand die er een keer uitspringt door goed te rijden in zijn klasse, en niet alleen de 1 t/m 3 van de WRC en de N4.
Ben het eens met je Jacco, maar vergeet niet dat de meeste mensen kijken voor de "dikke" WRC's.
Iemand die niet betrokken is bij de sport en alleen kijkt voor het genot zal ook tijdens de klassementsproeven rond de 20e deelnemer alweer vertrekken.
Persoonlijk beleef ik net zo veel lol aan de dwarse BMW's & Volvo's ( denk aan Sulingen ) als aan een gigantisch mooie klinkende S12.
Afgezien van bovenstaande mening, is RR een kwestie van geld, geld en geld.
Betaal je, dan kom je in beeld.. betaal je niet, dan zul je het moeten doen met de internetmedia, welke steeds beter is vertegenwoordigd.
Denk dat met name de rijders een zeer goede bron van beeldmateriaal kunnen halen uit de internetmedia.
Met alle respect, maar de beelden van RR zijn vrijwel ieder jaar op dezelfde punten opgenomen.. Zoek daarentegen YouTube af, en je vind zooooveel meer waarbij denk ik 80% het beeldmateriaal af wil staan.
Ik dwaal af, dus ik stop d'r mee..