wopper schreef:sebas schreef:Frank geeft er geen klote om ,zo komt hij in ieder geval over...
Ik heb hem zelfs al een gezien bij een rally toen kwamen de eerste 5 deelnemers voorbij en daarna ging hij met zijn rug naar de kp staan ..lekker is dat...
Heeft geen respect voor de andere die teams die er net zo hard voor moeten werken (en soms nog harder)!
Ik heb z'n gevoel dat hij alleen de nederlandse top rijders op de film wil hebben, en dat zijn dus de rijders wat zich toch alles met GELD kunnen kopen.
De gewone rijder die moet werken voor een wagen op de weg te hebben telt niet mee.
En wat is nog mooier om een klein team te hebben,samen sleutelen, samen lachen, samen huilen enz.enz.
''bloed'' , zweet en tranen jah,
ik vind persoonlijk ook dat die teams in beeld moeten komen, ik probeer tijdens de rally meestal 2 proefen uit te kijken tot de laatste wagen, maar dat lukt meestal ook niet
ik breng ook liever een gedeelte service in beeld dan alleen de klassementproeven, service = sfeer.. de monteurs die hard werken en natuurlijk het startpodium.
rally is meer dan alleen de voorbij razende wagens.
over frank laat ik me niet uit... daar meng ik mij niet tussen.