kasper schreef:en dat ook minder ervaren mensen die fotos willen maken tips kunnen krijgen (waar onder ik zelf)
official No. 27768 schreef:Er zijn wel veel meer bedrijven die dat organiseren maar het lijkt mij er juist om gaan dat we elkaar helpen en geen volle (lees: dure) cursus gaan doen....toch?
Sjeik1981 schreef:official No. 27768 schreef:Er zijn wel veel meer bedrijven die dat organiseren maar het lijkt mij er juist om gaan dat we elkaar helpen en geen volle (lees: dure) cursus gaan doen....toch?
Hier ben ik helemaal mee eens, maar er zijn toch genoeg "prof" fotografen welke wat meer feedback kunnen geven omtrent een foto en misschien keertje een een praktische workshop kunnen geven.
Misschien is er wel een team/coureur zo gek om als object te fungeren. Al zou dat moeilijker worden.
official No. 27768 schreef:Sjeik1981 schreef:official No. 27768 schreef:Er zijn wel veel meer bedrijven die dat organiseren maar het lijkt mij er juist om gaan dat we elkaar helpen en geen volle (lees: dure) cursus gaan doen....toch?
Hier ben ik helemaal mee eens, maar er zijn toch genoeg "prof" fotografen welke wat meer feedback kunnen geven omtrent een foto en misschien keertje een een praktische workshop kunnen geven.
Misschien is er wel een team/coureur zo gek om als object te fungeren. Al zou dat moeilijker worden.
Of gewoon medecursisten...iedereen gewoon drie keer voorbij laten rijden op een zandweggetje...![]()
official No. 27768 schreef:Sjeik1981 schreef:official No. 27768 schreef:Er zijn wel veel meer bedrijven die dat organiseren maar het lijkt mij er juist om gaan dat we elkaar helpen en geen volle (lees: dure) cursus gaan doen....toch?
Of gewoon medecursisten...iedereen gewoon drie keer voorbij laten rijden op een zandweggetje...![]()
Sjeik1981 schreef:official No. 27768 schreef:Of gewoon medecursisten...iedereen gewoon drie keer voorbij laten rijden op een zandweggetje...![]()
Dat is ook een optie, ik zal mijn Mazda 323, ff paar Pirelli sloffen geven ff turbootje erop, ff de aandrijving verander van voorwiel naar 4x4 of toch maar ff de aandrijving op achter.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten