Mooie serie ook weer hoor Robert
Ben benieuwd naar de filmcompilatie
[/url]

bart8016 schreef:
Ja daar heb ik me nogal over verbaast. We zagen die fietser aankomen, en hadden echt zoiets van wat doet die gek. Heel rustig kwam daar een official aangelopen. Heb geen idee wat hij zei, maar het leek erop of die aan de beste man begon uit te leggen wat rally was en waarop het zo druk was, in plaats van die man weg te halen omdat Jasper klaar stond om te starten. Heb me daar niet als enige over staan verbazen daar. Hein en Edwin (fotografen) keken ook al zo raar op.
En even later op de middag kwam we op een andere proef ook nog een fietser tegen, in een blinde bocht voor de rijders! Beetje vreemd dat dat zo kon gebeuren. Moet er niet aandenken dat je die als rijder tegenkomt.
Prodrive schreef:bart8016 schreef:
Ja daar heb ik me nogal over verbaast. We zagen die fietser aankomen, en hadden echt zoiets van wat doet die gek. Heel rustig kwam daar een official aangelopen. Heb geen idee wat hij zei, maar het leek erop of die aan de beste man begon uit te leggen wat rally was en waarop het zo druk was, in plaats van die man weg te halen omdat Jasper klaar stond om te starten. Heb me daar niet als enige over staan verbazen daar. Hein en Edwin (fotografen) keken ook al zo raar op.
En even later op de middag kwam we op een andere proef ook nog een fietser tegen, in een blinde bocht voor de rijders! Beetje vreemd dat dat zo kon gebeuren. Moet er niet aandenken dat je die als rijder tegenkomt.
Ik zag het ook gebeuren. Ik dacht is die nou helemaal gek geworde?![]()
De official zei tegen hem zo van. ''Meneer zeide gij levens moe ofzo?''Meer heb ik er niet van kunnen horen. Die man liep nog sneller dan dat hij fietste
. Ik vraag me af hoe hij zomaar op de baan is gekomen
opa knor schreef:Prodrive schreef:bart8016 schreef:
Ik zag het ook gebeuren. Ik dacht is die nou helemaal gek geworde?![]()
De official zei tegen hem zo van. ''Meneer zeide gij levens moe ofzo?''Meer heb ik er niet van kunnen horen. Die man liep nog sneller dan dat hij fietste
. Ik vraag me af hoe hij zomaar op de baan is gekomen
ja vreemd dat ie op de rondkoers kon komen dat klopt!
en er werd niet uitgelegt wat een rally was maar verzocht om weg tegaan.
en dat is ook gebeurt hij is geholpen met oversteken !
naar een veilig punt op kp3 in het maisland maarja je kan niet alles zien wat er naar gebeurt later ging hij de baan op en is doorgegeven aan de start . en die zeiden dat ze hem in zicht hadden ! en ik weet het zeker die official was ik !maar id hij had daar nooit mogen en kunnen komen ik moest hem al met moeite vast houden en je kan dus niet de complete kp overzien greetz
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten