Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
spookie schreef:JeroenDommerholt schreef:het kan aan mij liggen
het kan aan het tijdstip liggen
maar ik had ruzie met de deelnemerslijst
ik kon hem met geen mogelijkheid sluiten![]()
elke keer als ik naar beneden scrolde verdween "sluiten"
waarom beginnen ze bij 2 met de deelnemers lijst en niet met 1 ?
De eerste heeft wel ingeschreven maar nog niet betaald
vloedgraven schreef:er steken weer geruchten op dat de rally niet door zou gaan .... wat moet je doen met geruchten. zucht. niet geloven. ik kan het weten. en als je ze hoort vraag dan hoe ze bij die onzin komen.
vloedgraven schreef:er steken weer geruchten op dat de rally niet door zou gaan .... wat moet je doen met geruchten. zucht. niet geloven. ik kan het weten. en als je ze hoort vraag dan hoe ze bij die onzin komen.
Sanderboy schreef:vloedgraven schreef:er steken weer geruchten op dat de rally niet door zou gaan .... wat moet je doen met geruchten. zucht. niet geloven. ik kan het weten. en als je ze hoort vraag dan hoe ze bij die onzin komen.
wie zegt dat dan?
Rally400 schreef:Sanderboy schreef:vloedgraven schreef:er steken weer geruchten op dat de rally niet door zou gaan .... wat moet je doen met geruchten. zucht. niet geloven. ik kan het weten. en als je ze hoort vraag dan hoe ze bij die onzin komen.
wie zegt dat dan?
Collega van mij zit in het bestuur, en zegt dat het grootste gedeelte rond is.
Volgende week zit er misschien wel wat in het vechtdal pakket?![]()
Er komt binnenkort ook een pers bericht uit, dus maak je geen zorgen.
Rally400 schreef:Sanderboy schreef:vloedgraven schreef:er steken weer geruchten op dat de rally niet door zou gaan .... wat moet je doen met geruchten. zucht. niet geloven. ik kan het weten. en als je ze hoort vraag dan hoe ze bij die onzin komen.
wie zegt dat dan?
Collega van mij zit in het bestuur, en zegt dat het grootste gedeelte rond is.
Volgende week zit er misschien wel wat in het vechtdal pakket?![]()
Er komt binnenkort ook een pers bericht uit, dus maak je geen zorgen.
richard ST schreef:Gaat hellendoorn nu gewoon door of niet?
Wat dan kan ik vandaag nog een hotel boeken.
Meschien heeft er nog iemand een tip voor een goed hotel daar
tommeke_B schreef:richard ST schreef:Gaat hellendoorn nu gewoon door of niet?
AC Hotel in Holton, heel dichtbij, langs de autostrade... We zijn er 2x geweest, 2x goed, maar misschien zijn er goedkopere...
tommeke_B schreef:richard ST schreef:Gaat hellendoorn nu gewoon door of niet?
AC Hotel in Holton, heel dichtbij, langs de autostrade... We zijn er 2x geweest, 2x goed, maar misschien zijn er goedkopere...
niekschippers schreef:tommeke_B schreef:richard ST schreef:Gaat hellendoorn nu gewoon door of niet?
idd AC restarant/hotel voor de afslag rijssen/holten, zit een mac Donalds en met de tunnel naar de andere kant v.d. snelweg het AC restarant/hotel.
5 a 7 kilometer rijden en je staat op de service.
verder zijn er in de omgeving meerdere campings en hotels.. (opvangscentrum voor daklozen)
hier een link naar een vakantiepark, +/- 2 km van de service af http://www.molke.nl/
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten