Elke week RallyReport

Alles over TV, DVD, tijdschriften etc

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor TWENGELTJE » zo jun 14, 2009 12:46

je bedoelt het had wat genuanseerder gekund maar het is wel duidelijk :wink:

Maar peter heeft het niet van een vreemde want z`n vader was niet veel beter
TWENGELTJE

Berichtdoor YellowLeonVT » zo jun 14, 2009 12:56

Als je dit soort taal gebruikt op de nationale tv straal je weinig zelfvertrouwen uit. Jasper begint al te schreeuwen voordat die geraakt wordt.
Ik ben blij dat Peter Bijvelds terug is.
Afbeelding
www.trackdaygadgets.com
YellowLeonVT

Berichtdoor erikjan » zo jun 14, 2009 13:17

YellowLeonVT schreef:Als je dit soort taal gebruikt op de nationale tv straal je weinig zelfvertrouwen uit. Jasper begint al te schreeuwen voordat die geraakt wordt.

inderdaad een absoluut tv-onwaardig geblaat van Heuveljr !
erikjan

Berichtdoor P2000 » zo jun 14, 2009 13:22

Ik vond de opmerking van van Hoof over van Eldik over vuur en ongelukken nou ook nie zo sportief.
P2000

Berichtdoor niekschippers » zo jun 14, 2009 14:31

erikjan schreef:
YellowLeonVT schreef:Als je dit soort taal gebruikt op de nationale tv straal je weinig zelfvertrouwen uit. Jasper begint al te schreeuwen voordat die geraakt wordt.

inderdaad een absoluut tv-onwaardig geblaat van Heuveljr !

ik begrijp de uitspraak van jasper heel goed, en tv-onwaardig nee eigenlijk niet, in vind dat RallyReport moet laten zien wat er speelt en dat doen ze, je moet zulke onderwerpen niet wegmormelen, als een rijder een mening heeft dan mag dat best op tv gezegt worden :o

het is zoals het is, niet meer en niet minder.
http://www.poff.store
Interieur ontwerp en advies
niekschippers

Berichtdoor EvoV6 » zo jun 14, 2009 14:37

Ik ook!! Weer een beetje revaliteit, alleen ik blijf dit commentaar erg zwak vinden van van de Heuvel. Had hem nu verstandiger verwacht.
EvoV6

Berichtdoor Bartrallyfan » zo jun 14, 2009 14:44

jordysport schreef:@ K.lompenboer

Wat jij zegt slaat helemaal nergens op!
Bijvelds heeft vroeger vaak 'vals gespeelt'.
Jasper is echt niet bang voor Bijvelds.

Waarom zou hij bang moeten zijn dan?
Hij wint toch wel van hem.

Die Bijvelds kan zelf ook niet tegen zijn verlies.
Expres voor Merksteijn blijven rijden zodat hij tijd verliest terwijl hij er makkelijk langs kon!
Bijvelds was degene die niet aan de kant ging.

Zal even een foto opzoeken.
Ik heb op omroep brabant gezien waar Peter van Merksteijn letterlijk zei dat het de schult van de starter was die Bijvelds net voor hem de proef op liet gaan en dat Bijvelds geen blaam treft!!
rallyfanteam "de bende rond venray"
Bartrallyfan

Berichtdoor EVO VIII » zo jun 14, 2009 15:01

EvoV6 schreef:

Ik ook!! Weer een beetje revaliteit, alleen ik blijf dit commentaar erg zwak vinden van van de Heuvel. Had hem nu verstandiger verwacht.

Een Vos ( lees Bijvelds ) verliest zijn haren niet zijn streken, dat is in het verleden vaak gebeurt en dat steekt velen nog hoe hij het toen/nu speelt.

Had misschien iets diplomatieker gekunnen de uitspraak van Jasper, dus de zwakte ligt niet bij Jasper maar meer bij degene die op andere manieren een wedstrijd probeert ,niet door snelle tijden neer te zetten, te winnen.
EVO VIII

Berichtdoor EvoV6 » zo jun 14, 2009 15:05

Andere Vos (lees Jasper) doet zich roomser voor dan hij is. Hij heeft zelf ook wel eens fout gespeeld daarom vind t zo tegenvallen dat hij zo op Bijvelds blijft jammeren. Erg jammer (en eigenlijk een beetje zielig) vind ik dat.

Verders mooie uitzending rallyreport.
EvoV6

Berichtdoor EVO VIII » zo jun 14, 2009 15:12

Precies zoals je al zegt , eens fout gespeeld hebben ze allemaal , geen uitzonderingen, maar sommige spannen de kroon daar in.
EVO VIII

Berichtdoor YellowLeonVT » zo jun 14, 2009 15:15

niekschippers schreef:[ik begrijp de uitspraak van jasper heel goed, en tv-onwaardig nee eigenlijk niet

Leg maar eens uit waarom die uitspraken gerechtvaardigd zijn dan ? Dat zal jasper je dan wel aangegeven hebben..

niekschippers schreef:in vind dat RallyReport moet laten zien wat er speelt en dat doen ze, je moet zulke onderwerpen niet wegmormelen, als een rijder een mening heeft dan mag dat best op tv gezegt worden :o.

Heb ik het over RR of over de uitspraken van jasper ? Begrijpend lezen is en blijft lastig. RR valt niets te verwijten dat suggeren slaat al nergens op.

niekschippers schreef:het is zoals het is, niet meer en niet minder.

Wat is wat ? Gejank om niets vind ik het. Het zegt meer over het niveau van hun dan over Peter Bijvelds. Zie ook de 'actie' tegen Mark v Eldik..
Angsthazen...
Afbeelding
www.trackdaygadgets.com
YellowLeonVT

Berichtdoor Roger en Jolanda » zo jun 14, 2009 15:38

briljant schreef:
k.lompenboer schreef:Wat heeft Jasper toch een grote mond over Peter , hij zou eerst eens naar zich zelf moeten kijken voordat hij een oordeel over een ander geeft .
Maarja het is ook wel logisch dat je zo reageerd als je bang bent van je concurent , een teken van zwakte .
Jasper en bang?
Zwakte?
Als je zelf je eigen naam niet durft te noemen K. Lompe(n)Boer oftewel klompenboer Hoe kun je dan in vredesnaam een ander van zwakte beschuldigen.

:D
:shock: 8) www.rallyteamvandesande.nl
niet geremd door enige vorm van kennis
Roger en Jolanda

Berichtdoor JOCHEM HANEGRAAF » zo jun 14, 2009 15:45

Mensen als we zo`n probleem hebben met wie er vals speelt en wie niet vraag dan aan de knaf om beter te controleren.

Wat is dit voor onzin jullie zijn net kleine kinderen (en ik dacht nog wel dat ik een van de jongste was hier)
: maar hij speelt vals: niet waar: wel waar:niet waar :wel waar:

De knaf keurt auto`s voor de rally
Eventueel tijdens de rally
Na de rally.

Als dat niet goed genoeg is kunnen we maar beter stoppen met rallyrijden anders word het: wie rijd er het snelste van technische keuring naar technische keuring
JOCHEM HANEGRAAF

Berichtdoor roadster36 » zo jun 14, 2009 15:49

amen
roadster36

Berichtdoor markdevries » zo jun 14, 2009 16:43

Ik vind de uitspraak van Heuvel Jr wel degelijk ergens opslaan of hij het bij RR had moeten doen is punt 2! Zelfs ik als 22-jarige kan mij nog tijden herinneren dat Peter een cameraman van RR bij zijn auto weghield, omdat hij er weer zonodig een laptopje aan moest hangen voor meer Pk's in zijn 8. Let wel dat was in de tijd dat hij nog met zijn pa reed, hij heeft nu een volledig nieuw team en ik vind dus ook dat hij gewoon een tweedekans verdient, vandaar ook dat Heuvel Jr gezegd heeft ok het is goed als hij het eerlijk speelt maar als hij weer gaat lopen kwallen mag hij wat mij betreft oprotten. Die uitspraak van Jasper vind ik rechtvaardig, want het gezegde is een oude vos verliest zijn streken niet. Ook ik zie Bijvelds graag terug maar dan wel in eerlijke strijd met alle Nederlandse Groep N's.
dwars gaan met een evo is zeer normaal :P , maar dwars gaan met een manta is leuker :lol:
markdevries

VorigeVolgende

Keer terug naar TV en Multimedia