Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
TWENGELTJE schreef:niekschippers schreef:iets meer jasper in beeld zou ook wel mogen
Zal wel niet betalen![]()
briljant schreef:nee maar is wel een verkeerd voorbeeld voor het overige publiek.official No. 27768 schreef:briljant schreef:Maar zonder hesje voor het lint staan in een uitremzone was weer iets minder.
Viel mij ook op maar opzich erg hard ging het daar niet. Verder weer goede aflevering!
JoostS schreef:Ik reageer in dit topic bijna nooit maar even het volgende:
Als hij ze toch in beeld zou brengen terwijl ze niet betalen zullen anderen ook stoppen met betalen. (omdat ze toch wel in beeld komen)
Snap niet dat hier keer op keer nog over gezeurd wordt.
Dat is de opzet om Rally Report elke keer rond te krijgen, dan zullen we het daar als kijkers mee moeten doen.
niekschippers schreef:JoostS schreef:Ik reageer in dit topic bijna nooit maar even het volgende:
Als hij ze toch in beeld zou brengen terwijl ze niet betalen zullen anderen ook stoppen met betalen. (omdat ze toch wel in beeld komen)
Dat is de opzet om Rally Report elke keer rond te krijgen, dan zullen we het daar als kijkers mee moeten doen.
dat begrijp ik ook wel joost,maar om de winnaar uit beeld te laten ?
niekschippers schreef:JoostS schreef:Ik reageer in dit topic bijna nooit maar even het volgende:
briljant schreef:Het is gewoon een commercieel programma waar de klanten in beeld komen.
Een soort reclame boodschap met de adverteerders in een rallyauto.
Ben benieuwd wie de betalende rijders waren in Ieper.
Ik geloof er namelijk niks van dat de IRC rijders Rallyreport betalen.
De sponsoren van Rallyreport reden zelfs allemaal in Hardenberg
Riwald (Huzink), The autosport Company (o.a. Ferdi Biesheuvel) en van Loon.
Maar dat was niet voldoende blijkbaar om te komen.
Sanderboy schreef:heb rallyreport gemist , heb dus evve online gekeken
maar heb evve een vraagje
wie kan mij aan het nummer helpen die wordt gedraaid van 6:00 tot 6:44
alvast bedankt
Sanderboy schreef:Sanderboy schreef:heb rallyreport gemist , heb dus evve online gekeken
alvast bedankt
iemand
Sanderboy schreef:Sanderboy schreef:heb rallyreport gemist , heb dus evve online gekeken
alvast bedankt
iemand
Keer terug naar TV en Multimedia
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten