Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
RobinV-Rally schreef:Wie/wat is Gutts zonder rijder met een Nissan 350Z?
RallyeRichard schreef:briljant schreef:Hoeveel "cup auto's" zijn en nu van de Nissan echt actief?
als Dirk er mee stopt en Walraven er mee begint zijn het er nog steeds maar 4.
de 5e op naam van Biesheuvel is volgens mij alleen op papier om de 5 voor het cup reglement te halen.
Dan kunnen ze toch ook een Porsche GT cup maken.( met beperkt vermogen)
2 of 3 actief de rest fictief.
Vandaag is de motor in onze gasten-Z gehangen, het front, deuren en voorschermen gemonteerd en begint het alweer een echte auto te lijken. Het blijft aanpoten, maar het ziet er zeker naar uit dat de 350Z-cup er volgend weekend een deelnemer bij heeft. Of hij dan al op bio-methanol (E85) rijdt weten we nog niet voor 100% zeker, maar de afspraak voor de ombouw bij de HTS Arnhem staat al wel gepland voor aanstaande woensdag. Mochten we die dag nodig hebben om de auto verder klaar te maken, dan zal hij gewoon op 98RON starten.
Verder gaan we eind dit jaar nog minimaal 1 Z bouwen.
alfje schreef:In de hoop het startveld nog iets aan te dikken heeft de organisatie besloten de sluiting van de inschrijving voor zowel rally als sprint nog een paar dagen open te laten staan.
Bovensstande tekst haal ik uit het bericht wat vandaag op de site geplaatst is, dus misschien komen er nog wat namen bij
Speedline schreef:Op de site van de rally, in de artikel met de presentie, zijn er 9 wrc's want Coffey is daar. Maar hij is niet op de deelnemerlijst. Dus de deelnemerslijst is niet compleet????
CoenRallySportRoosendaal schreef:Speedline schreef:Op de site van de rally, in de artikel met de presentie, zijn er 9 wrc's want Coffey is daar. Maar hij is niet op de deelnemerlijst. Dus de deelnemerslijst is niet compleet????
9 WRC's!!!
Wie is dan de 8ste WRC
Toch Edwin Schilt in de S12B van Van Eldik?
CoenRallySportRoosendaal schreef:Speedline schreef:Op de site van de rally, in de artikel met de presentie, zijn er 9 wrc's want Coffey is daar. Maar hij is niet op de deelnemerlijst. Dus de deelnemerslijst is niet compleet????
9 WRC's!!!
Wie is dan de 8ste WRC
PatrickTwente schreef:CoenRallySportRoosendaal schreef:Speedline schreef:Op de site van de rally, in de artikel met de presentie, zijn er 9 wrc's want Coffey is daar. Maar hij is niet op de deelnemerlijst. Dus de deelnemerslijst is niet compleet????
9 WRC's!!!
Wie is dan de 8ste WRC
kuch kuch
duvalthebest schreef:9 wrc's das heel mooi !
Ik ga zaterdag eens afzakken naar Etten Leur voor deze rally, het wordt de eerste keer dat ik ga.
Heeft er iemand tips voor mooie plaatsen (eventueel mooie bochten op onverhard, als deze er zijn)?
Mag altijd via pm verstuurd worden
duvalthebest schreef:9 wrc's das heel mooi !
Ik ga zaterdag eens afzakken naar Etten Leur voor deze rally, het wordt de eerste keer dat ik ga.
Heeft er iemand tips voor mooie plaatsen (eventueel mooie bochten op onverhard, als deze er zijn)?
Mag altijd via pm verstuurd worden
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 32 gasten