Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:beetje gering aantal inschrijvers, vergeleken met bijvoorbeeld de sprint in Hardenberg...
of zou het aan de datum liggen, zo aan het begin van het vakantieseizoen ?!
erikjan schreef:beetje gering aantal inschrijvers, vergeleken met bijvoorbeeld de sprint in Hardenberg...
?RallyCorsa schreef:erikjan schreef:beetje gering aantal inschrijvers, vergeleken met bijvoorbeeld de sprint in Hardenberg...
Je kunt ook kijken naar de kwaliteit van de deelnemers i.p.v. de kwantiteit.
briljant schreef:?RallyCorsa schreef:erikjan schreef:beetje gering aantal inschrijvers, vergeleken met bijvoorbeeld de sprint in Hardenberg...
Je kunt ook kijken naar de kwaliteit van de deelnemers i.p.v. de kwantiteit.![]()
verklaar je nader.
Wat was er mis met de deelnemers in Hardenberg.
Roger en Jolanda schreef:briljant schreef:?RallyCorsa schreef:erikjan schreef:beetje gering aantal inschrijvers, vergeleken met bijvoorbeeld de sprint in Hardenberg...
Je kunt ook kijken naar de kwaliteit van de deelnemers i.p.v. de kwantiteit.![]()
verklaar je nader.
oeioeioei daar gaan we
TWENGELTJE schreef:Roger en Jolanda schreef:briljant schreef:?RallyCorsa schreef:erikjan schreef:beetje gering aantal inschrijvers, vergeleken met bijvoorbeeld de sprint in Hardenberg...
verklaar je nader.
oeioeioei daar gaan we
Geen rally met een sprint gaan vergelijken heren
Holkers schreef:7 tabjes aan zooi uit het topic gehaald. Café of PB voor onderling geklets wat (nagenoeg) niets met de rally te maken heeft
antoine schreef:Iemand een goede reden waarom ik toch naar de EGR moet gaan kijken?
Mocht ik gaan dan gaat het zaterdag worden. Welke proeven zijn het bekijken waard, wanneer je er rekening mee houd dat ik de rally en rally sprint wil bekijken. Ik wil alle deelnemers voorbij wil zien komen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 33 gasten