Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
duvalthebest schreef:john otten schreef:Sanderboy schreef:mark weer 6 op peter
hij is terug!
ik denk dat het een one man show wordt een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken ho ja ik bedoel dit in positieve zin
Hopelijk kan Peter wat tijd terugpakken op de volgende proeven, zodat er toch nog wat spanning is.
Huzink zijn tijden vallen wat tegen vind ik.
john otten schreef:Henry schreef:temink heeft vlieg les
ik neem ook gelijk al mijn woorden terug
Rallyphoto.nl schreef:john otten schreef:Henry schreef:temink heeft vlieg les
ik neem ook gelijk al mijn woorden terug
tijd is aangepast
duvalthebest schreef:yrreF schreef:duvalthebest schreef:Als je een geldige inkomkaart hebt denk ik toch dat je mag staan waar je wilt op de proef, op een veilige afstand natuurlijk
Je kan het proberen,
Maar sta niet raar te kijken als je er echt niet mag komen!
Zoals ik al zei de boer de het stuk land bezit waar je op staat te kijken was er toen niet blij mee, En had al geloof ik (voor ik er was) flink zijn mond open gegooit en wou zelfs de proef vastzetten met zijn rijtuig op grote wielen![]()
Dus dat was denk ik de reden geweest om dat stukje verboden voor publiek te maken...Omdat de organisatie niet op boze mensen aan de proef zit te wachten in verband met de vergunningen etc...
So see for yourself what you gonna do,![]()
Greets ferry,
Ja we zien wel als we morgen toekomen.
Trouwens de boer krijgt een schadevergoeding voor alles wat kapot getrapt wordt hé...
Roger en Jolanda schreef:duvalthebest schreef:yrreF schreef:duvalthebest schreef:Als je een geldige inkomkaart hebt denk ik toch dat je mag staan waar je wilt op de proef, op een veilige afstand natuurlijk
Je kan het proberen,
Maar sta niet raar te kijken als je er echt niet mag komen!
Zoals ik al zei de boer de het stuk land bezit waar je op staat te kijken was er toen niet blij mee, En had al geloof ik (voor ik er was) flink zijn mond open gegooit en wou zelfs de proef vastzetten met zijn rijtuig op grote wielen![]()
Dus dat was denk ik de reden geweest om dat stukje verboden voor publiek te maken...Omdat de organisatie niet op boze mensen aan de proef zit te wachten in verband met de vergunningen etc...
So see for yourself what you gonna do,![]()
Greets ferry,
Ja we zien wel als we morgen toekomen.
Trouwens de boer krijgt een schadevergoeding voor alles wat kapot getrapt wordt hé...
sorry hoor maar wat heb jij een waardeloze egoïstische instelling
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 19 gasten