Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Peterrrrr schreef:Ik heb net op KP19 (Rijsbergen) gestaan op een stukje onverhard maar de Klippel broers gaan daar echt langzaam overheen. Denk dat ze nog steeds aan de auto moeten wennen.
Peterrrrr schreef:Ik heb net op KP19 (Rijsbergen) gestaan op een stukje onverhard maar de Klippel broers gaan daar echt langzaam overheen. Denk dat ze nog steeds aan de auto moeten wennen.
antoine schreef:Ik was van plan je zin aan te passen Martijn, maar dat zal misschien niet goed overgekomen zijn. Wat was de oorzaak van het uitvallen?
Bart schreef:Codieo schreef:Ad Smits niet gestart in de sprint, iemand enig idee waarom?????? (Erg jammer trouwens)
Motor kapot op de route van de technische keuring naar de service. Direkt naar de zaak gereden en motor eruit gelepeld. Klepzitting eruit geklapt en voor zichzelf begonnen. Kop kapot, zuiger aan bonken, kortom werk zat weer de komende dagen.
Voordeel: ik hoef mijn pak niet te wassen![]()
Erik en Martijn gefeliciteerd, revance in Veenendaal
antoine schreef:Mooie strijd om plaats 3, uiteindelijk gewonnen door Temmink.![]()
Ik blijf me verbazen over Ten Brinke, weer een mooie 2de plaats voor hem.
Meeste spectakel werd voorgeschoteld in de rallysprint door Sander van Es en Mike van de Brink met de (lompe) volvo
Codieo schreef:Van Eldik wint, erg goed!!!!!!
Geweldige resultaat voor het team in minder dan een jaar na Hellendoorn.
Gefeliciteerd!!!
witje71 schreef:richard bremmer schreef:Dirk Garvelink heeft net op Vosdonk een container aangeraakt. Hij kan niet verder en blokkeert de weg. Precies waar vorig jaar de service was.
Weet iemand hoe het met de navigator gaat?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten