Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
PatrickTwente schreef:het was er 1 uit belgie en 1 uit NL heb niet gezien welk merk.
weet trouwens iemand er met die nissan sunny is gebeurt?
ik zag hem stilstaan op vosdonk achter het lint
maar de volgende proef waar ik stond zag ik hem weer rijden.
official No. 27768 schreef:Heerlijke dag gehad!
Had überhaupt iemand verkend op het laatste stuk van kp klein Zundert? Echt ZOVEEL doorschieters!
mantaboy schreef:official No. 27768 schreef:Heerlijke dag gehad!
Had überhaupt iemand verkend op het laatste stuk van kp klein Zundert? Echt ZOVEEL doorschieters!
Dat is een erg lastig punt, het vertekend daar ontzettend. Diegene die daar door schieten kunnen dus niet volledig op notes rijden.
Gelukkig had ik een geweldige chauffeuse!
cvgn schreef:Filmpje gevonden op youtube: lange link
Loopt in het begin gewoon een hond voor de auto van Van Lieshout.![]()
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
TWENGELTJE schreef:mantaboy schreef:official No. 27768 schreef:Heerlijke dag gehad!
Dat is een erg lastig punt, het vertekend daar ontzettend. Diegene die daar door schieten kunnen dus niet volledig op notes rijden.
Das ook niet eerlijk jullie weten de weg
en ze was nog leuk ook
mantaboy schreef:TWENGELTJE schreef:mantaboy schreef:official No. 27768 schreef:Heerlijke dag gehad!
en ze was nog leuk ook
Zal het doorgeven aan haar. Volgend jaar wil ze weer, vond het ontzettend leuk om zo de rally mee te maken.
Roger, jammer dat je zo uitvalt, wel leuk om je even kort te spreken.
Roger en Jolanda schreef:mantaboy schreef:TWENGELTJE schreef:mantaboy schreef:official No. 27768 schreef:Heerlijke dag gehad!
en ze was nog leuk ook
Zal het doorgeven aan haar. Volgend jaar wil ze weer, vond het ontzettend leuk om zo de rally mee te maken.
Roger, jammer dat je zo uitvalt, wel leuk om je even kort te spreken.
Ja helaas weeeeeeeeeeeeeer aandrijfas gebroken (3e keer pas...)
Ik vond het ook leuk diverse mensen van het forum te hebben gesproken
Jullie bedankt voor je goede zorgen ! was super rally voor ons Thanx
JoostS schreef:Tuurlijk is het balen dat hij uitgevallen is.
Maar het zijn wel beelden die een van de belangrijkste momenten v.d. wedstrijd laten zien. Ik had ze graag zelf gemaakt.
mantaboy schreef:cvgn schreef:Filmpje gevonden op youtube: lange link
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Bekende hond.![]()
CoenRallySportRoosendaal schreef:Kevin Abbring JR had ja daar echt moeten zien ,
JosWRX schreef:CoenRallySportRoosendaal schreef:Kevin Abbring JR had ja daar echt moeten zien ,
Nou, niet alleen daar hoor.. Heb 'm vrijdagavond op Borchwerf talloze malen langs zien driften, en de geur van verbrand rubber gisteravond op Ostaayen heb ik nu nog in de neus hangen..![]()
Heb verder weer een mooi, maar vermoeiend weekend meegemaakt. Jammer inderdaad dat het secondengevecht tussen Mark en Peter vroegtijdig werd afgebroken, maar that's all in the game..
wimo schreef:mantaboy schreef:cvgn schreef:Filmpje gevonden op youtube: lange link
groeten uit Roosendaal
Carine van Gastel
Bekende hond.![]()
Oh ja??
Ik denk nl dat je de verkeerde hond voor je heb.
Is van de mensen die daar wonen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten