uw official op stap schreef:...wij zijn nog een alternatief aan het bekijken voor heen en weer verplaatsen tussen de proeven.....
Hotel berlingo ombouwen tot streekbus misschien?? (Ik vond "stads"bus beetje een groot woord..
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
uw official op stap schreef:...wij zijn nog een alternatief aan het bekijken voor heen en weer verplaatsen tussen de proeven.....
leor888 schreef:uw official op stap schreef:...wij zijn nog een alternatief aan het bekijken voor heen en weer verplaatsen tussen de proeven.....
Hotel berlingo ombouwen tot streekbus misschien?? (Ik vond "stads"bus beetje een groot woord..)
Cinq-Power schreef:leor888 schreef:uw official op stap schreef:...wij zijn nog een alternatief aan het bekijken voor heen en weer verplaatsen tussen de proeven.....
Hotel berlingo ombouwen tot streekbus misschien?? (Ik vond "stads"bus beetje een groot woord..)
Hij heeft ook nog de Milieu(vervuilende) Transit bus voor ombouw naar gekkenvervoer
frans-jaap moree schreef:zozo, heel wat te doen in ons veense gat!
uw official op stap schreef:met een geweldige bocht voor onze achterwiel aangedreven deelnemers.
Jaccoooo schreef:uw official op stap schreef:met een geweldige bocht voor onze achterwiel aangedreven deelnemers.
ik heb gister toevallig ff op zolder gekeken of ik nog banden heb om op te rokenconclusie er ligt nog genoeg wat weleens opgeruimd/opgerookt mag worden
Jaccoooo schreef:uw official op stap schreef:met een geweldige bocht voor onze achterwiel aangedreven deelnemers.
ik heb gister toevallig ff op zolder gekeken of ik nog banden heb om op te rokenconclusie er ligt nog genoeg wat weleens opgeruimd/opgerookt mag worden
uw official op stap schreef:Jaccoooo schreef:uw official op stap schreef:met een geweldige bocht voor onze achterwiel aangedreven deelnemers.
Er zitten nogal wat drifters hier in de regio en die kennen hem allemaal.
En hij is zeker niet de makkelijkste om hem in volle drift te nemen.
Jaccoooo schreef:uw official op stap schreef:Jaccoooo schreef:uw official op stap schreef:met een geweldige bocht voor onze achterwiel aangedreven deelnemers.
Er zitten nogal wat drifters hier in de regio en die kennen hem allemaal.
En hij is zeker niet de makkelijkste om hem in volle drift te nemen.
Dan zie ik dat als een uitdaging,dus reden genoeg om deze sprint in mijn agenda te zetten,ik zal eens op zoek gaan naar een navi en budget (of een navi met budget)
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 10 gasten