[Foto/Video-Topic] Exotic Green Rally 2009

Foto's van evenementen etc

Moderators: admin, StevenK

Berichtdoor Franky » di jul 21, 2009 17:40

PactorRacing schreef:Kwenie wie de "post" gedaan (ik niet!) heeft maar inmiddels is onze crash 50.000+ keer bekeken op Dumpert.nl

http://www.dumpert.nl/mediabase/575261/ ... emmen.html

En geniet vooral van de comments...

Ter info: er zat een gat/breuk in de remleiding. Ik heb uiteindelijk wel mijn voorwielen kunnen blokkeren door constant pompend te remmen (ook in een soort van paniek) maar aangezien er geen druk opgebouwd werd (de remolie spoot gewoon uit de leiding) heb ik geen "remdrukgevoel" gekregen en glijden we over de blokkerende voorwielen het bos in. De remmen op de achterwielen hebben het niet meer gedaan (dus gebruik handrem was zinloos geweest).

Excuses voor mijn taalgebruik maar ik vouw wel zonder dat ik er wat aan kan doen, in een paar tellen mijn auto op...
Zie PactorRacing.nl voor de voortgang van de opbouw van de nieuwe Rally BMW!

Toch nog goed afgelopen dan.
Flinke spierpijn vast wel.

las zelfs dat er een vertelde dat ie gezien had dat je drinkfles onder het pedaal zat. hahahah.

succes met het herstel.
Afbeelding
Frank Cruts
Franky

Berichtdoor PactorRacing » di jul 21, 2009 17:42

Jep; we waren beiden twee dagen stijf...

Die drinkfles was na de klap wel onze eerste gedachte. Die was nml uit de houder gevlogen en lag bij/onder mijn pedalen. Maar nadat de trekker de auto uit het bos gesleept had, en ik erin ben gekropen om de remmen te testen, bleek een remleiding lek.
PactorRacing

Berichtdoor Sanderboy » di jul 21, 2009 18:35

PactorRacing schreef:Jep; we waren beiden twee dagen stijf...

Die drinkfles was na de klap wel onze eerste gedachte. Die was nml uit de houder gevlogen en lag bij/onder mijn pedalen. Maar nadat de trekker de auto uit het bos gesleept had, en ik erin ben gekropen om de remmen te testen, bleek een remleiding lek.

die reacties de onder :roll:
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor Erik de Wild » di jul 21, 2009 19:38

PactorRacing schreef:Kwenie wie de "post" gedaan (ik niet!) heeft maar inmiddels is onze crash 50.000+ keer bekeken op Dumpert.nl

Ter info: er zat een gat/breuk in de remleiding. Ik heb uiteindelijk wel mijn voorwielen kunnen blokkeren door constant pompend te remmen (ook in een soort van paniek) maar aangezien er geen druk opgebouwd werd (de remolie spoot gewoon uit de leiding) heb ik geen "remdrukgevoel" gekregen en glijden we over de blokkerende voorwielen het bos in. De remmen op de achterwielen hebben het niet meer gedaan (dus gebruik handrem was zinloos geweest).

Excuses voor mijn taalgebruik maar ik vouw wel zonder dat ik er wat aan kan doen, in een paar tellen mijn auto op...

Veel succes met de opbouw!
Wat hebben wij dan geluk bij een ongeluk gehad.......
Ook ik excuus voor mijn taalgebruik.
http://www.youtube.com/watch?v=f6bDcDxp4PE

Groet Erik de Wild
www.piepersrallysport.nl
Erik de Wild

Berichtdoor Lammertink Racing » di jul 21, 2009 19:57

Wat een reacties op die site, gewoon te gek voor woorden, wat zullen jullie zijn geschrokken ongelooflijk wat een klap. Sterkte met het herstellen van jullie auto :D.
Lammertink Racing

Berichtdoor Dennis014 » di jul 21, 2009 22:12

Typisch geenstijl.nl. Ik wil het ze wel eens zien doen met die snelheden en dan zonder remmen op een bocht af glijden.
Stoere jongentjes weer.

Succes met het herstel!
Dennis014

Berichtdoor astra driver » wo jul 22, 2009 0:06

Veel succes met de opbouw!
Wat hebben wij dan geluk bij een ongeluk gehad.......
Ook ik excuus voor mijn taalgebruik.
http://www.youtube.com/watch?v=f6bDcDxp4PE

Groet Erik de Wild
www.piepersrallysport.nl[/quote]

best wel gedurft om zo door te gaan zonder remmen :shock:
astra driver

Vorige

Keer terug naar Foto's