ikkuh_18 schreef:op de hyves van cally staat wel een c2 met zijn naam erop...
klopt ... is de "smalle" C2 die Hans vorig jaar gebruikte in o.a Jordanië en Finland
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Sjeik1981 schreef:Dat zou idd wel relax zijn ja, wel eerst maar eens ff zien.
Red_Spike schreef:Ben heel benieuwd hoe de Hansjes het gaan doen in een S1600, vooral Sr. ben ik heel benieuwd naar.
RallyeRichard schreef:Er is nog niets zeker over wie er met de bio 350z (oftewel biobak) gaat rijden. We zijn wederom met een circuitrijder bezig. Eentje van het 'dwarse soort'.
Red_Spike schreef:RallyeRichard schreef:Er is nog niets zeker over wie er met de bio 350z (oftewel biobak) gaat rijden. We zijn wederom met een circuitrijder bezig. Eentje van het 'dwarse soort'.
Ik gok dat het dan gaat om een coureur met autostyle reclame en die ook een broer heeft die goed ken rijden
Wordt alleen wel erg speculaas zo, wel lekker bij de koffie
Red_Spike schreef:Mag je eigenlijk zomaar rally rijden als je een race licentie hebt? Zijn een race licentie en een rally licentie niet twee aparte licenties![]()
Ik ben niet zo thuis in het licentie wereldje.
Hoe komt het trouwens dat er een aantal race mensen zijn die rally leuk vinden? Toch uitdagender om maar een aantal keer op dezelfde plek te komen en niet 80x in hetzelfde weekend?
antoine schreef:briljant schreef:zo kun je wel blijven vissen.RallyCorsa schreef:RallyeRichard schreef:Ook onze 'gasten' Nissan op BioMethanol is weer van de partij. Wie er achter het stuur komt te zitten, is echter nog een verrassing.
Toch geen enen Peter B.?
Bijvoorbeeld: toch geen Petter S, Mark B, Erwin D, John B, Freddy L, Dirk B, Sebastian L, Kevin A, Pieter T
Wie moet er dan de Corsa rijden?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 206 gasten