dan blijft het daar wat langer licht tijdens proef
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
erikjan schreef:Daarle als 1e KP lijkt mee ook niet verkeerd,
dan blijft het daar wat langer licht tijdens proef
Jan Willem schreef:Daarle is de proef met de drempelInderdaad achter de kerk langs.
Wel mooier in het donker, die drempel op zich.
filmpje
roldemeule schreef:Jan Willem schreef:Daarle is de proef met de drempelInderdaad achter de kerk langs.
filmpje
Heb dit jaar geen brieven bij de aanwoners gebracht, dus ga ervanuit dat deze Kp dan ook niet verreden gaat worden.
Sanderboy schreef:roldemeule schreef:Jan Willem schreef:Daarle is de proef met de drempelInderdaad achter de kerk langs.
filmpje
Heb dit jaar geen brieven bij de aanwoners gebracht, dus ga ervanuit dat deze Kp dan ook niet verreden gaat worden.
de bewoners willen de proef wel heel graag!
roldemeule schreef:Sanderboy schreef:roldemeule schreef:Jan Willem schreef:Daarle is de proef met de drempelInderdaad achter de kerk langs.
filmpje
Dat ben ik met je eens, maar voor verdere info laat ik me niet uit (daar moet je dan maar voor bij de organisatie SHR zijn)!
TWENGELTJE schreef:roldemeule schreef:Sanderboy schreef:roldemeule schreef:Jan Willem schreef:Daarle is de proef met de drempelInderdaad achter de kerk langs.
filmpje
Dat ben ik met je eens, maar voor verdere info laat ik me niet uit (daar moet je dan maar voor bij de organisatie SHR zijn)!
Ik ben wel gevraagd om proevenchef te zijn op de KP Daarle op vrijdag!!!
Corne schreef:roldemeule schreef:Heb dit jaar geen brieven bij de aanwoners gebracht, dus ga ervanuit dat deze Kp dan ook niet verreden gaat worden.
Hmm, dan is het Den Ham met Luttenberg denk ik
GeertN schreef:Route telt ongeveer 165 km, wel wat weinig voor de grootste wedstrijd van NL
...........dit is nog maar het begin van de vele veranderingen ten opzichte van voorgaande jaren.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 45 gasten