WRC rally van Polen!!

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor uw official op stap » zo aug 02, 2009 0:32

Holkers schreef:Je hebt gemailt dat je de overwinning van Kevin in het JWRC niet terug vond/zag op teletekst in de vorm van een bericht. Ik zeg nu dat ze op de vrijdag en op de zaterdag wel Hans en Kevin (resp.) hadden staan in de tussenuitslagen. Ik heb, nogmaals, niet gekeken op de zondag maar mag aannemen uit je post enkele weken geleden dat ze er niet bij stonden.

Veelal word de snelste Nederlander meegenomen in de tussenuitslag en einduitslag. De ene redacteur zal wel meer chauvinistisch zijn dan een ander. Vandaag (nu) staat er H. Weijs op de 54ste plek bij.

Als ze dat nu nog eens gaan vertalen naar de plek in de tussenstand van het JWRC, dan zijn we al weer een eind verder.
uw official op stap

Berichtdoor Holkers » zo aug 02, 2009 8:50

Mee eens. (hoewel de huidige stand niet echt iets is om trots om te zijn ;))
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor ZZR Fan » zo aug 02, 2009 13:36

uw official op stap schreef:
Holkers schreef:Je hebt gemailt dat je de overwinning van Kevin in het JWRC niet terug vond/zag op teletekst in de vorm van een bericht. Ik zeg nu dat ze op de vrijdag en op de zaterdag wel Hans en Kevin (resp.) hadden staan in de tussenuitslagen. Ik heb, nogmaals, niet gekeken op de zondag maar mag aannemen uit je post enkele weken geleden dat ze er niet bij stonden.

Veelal word de snelste Nederlander meegenomen in de tussenuitslag en einduitslag. De ene redacteur zal wel meer chauvinistisch zijn dan een ander. Vandaag (nu) staat er H. Weijs op de 54ste plek bij.

Als ze dat nu nog eens gaan vertalen naar de plek in de tussenstand van het JWRC, dan zijn we al weer een eind verder.

Alsof de gemiddelde redacteur/Nederlander die naar die pagina kijkt weet dat er meerdere wedstrijden binnen het WRC zijn. Zie je de plekken 1-8 de 'bekende' namen en dan plotseling weer een 1 of een 5 met daarachter een Nederlandse naam. Zorgt voor verwarring.
Afbeelding
ZZR Fan

Vorige

Keer terug naar Wedstrijden