MartijnS schreef:Veel te kostbare verplaatsing voor maar 8 proefjes denk ik.
Kijk dat snap ik wel maar dat weet je als je deze rally in je programma opneem. Aan de beelden te zien overgens een erg mooie rally.
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
John S. schreef:TWENGELTJE schreef:Mctank schreef:Op de startlijst van Casentino geen Van Eldik, wel Tsjoen
http://www.scuderiaetruria.net/PDF/Elenco%20Iscritti%202009.pdf
Helaas voorlopig de enige ERC wedstrijd die ik zal moeten missen...
Ik mis ook dennis kuipers
Mis er nog wel meer, van de hele ERC clan zie ik er maar 4 (Wevers, Pedersen, Hesse en Depping). Wil het geen aanfluiting noemen maar het lijkt er wel op.
Bartrallyfan schreef:Vervanger voor denemarken wordt Boucles de simois in belgie, Weet er iemand wat meer over deze rally?
Bartrallyfan schreef:Vervanger voor denemarken wordt Boucles de simois in belgie, Weet er iemand wat meer over deze rally?
henk schreef:Bartrallyfan schreef:Vervanger voor denemarken wordt Boucles de simois in belgie, Weet er iemand wat meer over deze rally?
weet alleen dat deze gelijk valt met het weekend van de Amsterdam rallysprint
Harry37 schreef:henk schreef:Bartrallyfan schreef:Vervanger voor denemarken wordt Boucles de simois in belgie, Weet er iemand wat meer over deze rally?
weet alleen dat deze gelijk valt met het weekend van de Amsterdam rallysprint
Klopt helemaal, maar dat was de Deense rally ook. Dus dat zal voor de ERC geen belemmering geweest zijn.
Harry
TWENGELTJE schreef:Lees er niets van op de site maar die is al een tijdje stil zo te zien
Supertoeter schreef:TWENGELTJE schreef:Lees er niets van op de site maar die is al een tijdje stil zo te zien
Bart Hissink is volgens mij de beheerder van de website dus zal daarom wel stil liggen he.dus begrijpelijk vind ik
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 88 gasten