Account Software Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor Sjeik1981 » wo aug 12, 2009 14:53

ok en ok,
Sjeik1981

Berichtdoor Codieo » wo aug 12, 2009 15:07

Zo, ben effe een dag weg en ik mis meteen de hele discussie over mijn "toppers".

Ok, zal dan wel even uitleg geven. Ik ben zelf zo'n iemand die altijd tot de laatste deelnemer blijft zitten. Zijn zelfs aan het kijken om zelf ook te gaan rijden, en ja, dat wordt dan echt wel als een van de laatste die start (ligt aan budget, had die 27 miljoen wel ingecalculeerd, maar net gemist). Respect voor iedereen die rijdt, geen enkele discussie.

Maar, moet ik wel eerlijk zeggen, als toeschouwer kijk ik liever naar een WRC, Nissan, BMW o.i.d., dan naar een 205'je. (let op: nog steeds respect voor iedereen, maar vind het zelf gewoon spectaculairder, maar dat is mijn persoonlijke mening). Maar als liefhebber blijf ik toch tot het laatste 205'je/Corsa'tje o.i.d. zitten, omdat in die regionen wel een hoop spektakel zit (en het dan lekker rustig is en je alles nog beter ziet)

Als laatste wil ik zeggen, ik had "toppers" niet voor niets tussen "aanhalingstekens" gezet, om duidelijk te maken dat dit een relatief begrip/uitdrukking is. :?
Codieo

Berichtdoor tiemen » wo aug 12, 2009 15:20

Wolter schreef:
redwitch100 schreef:Maar om nu alleen de eerrste 15 te kijken en dan weer naar de volgende kp gaan, ja dat vind ik triest, t spijt me zeer maar dan ben je voor mij geen fan

Maar ben je als persoon die blijft staan kijken tot de laatste deelnemer belangrijker dan iemand die alleen maar WRC's wilt zien? Dat mogen de toeschouwers toch zelf weten?

Juist Wolter. Zelf behoor ik tot de categorie die na 10 (15 halen wij meestal zelfs niet) auto's naar de volgende kp gaan. In de Seizoens van dit jaar hebben wij zodoende 6 kp's kunnen zien, van de 6 die er gereden waren voordat wij richting huis gingen. De kp voor een hergroepering kijken wij er altijd wel meer, omdat je dan meer tijd hebt.

Wanneer jij (Ron) mij dan geen rallyfan vindt, en dit triest vindt, is jou mening.
Iedereen gaat naar een rally om te kijken (de toeschouwers dan), en de één gaat voor het hele deelnemersveld, en de andere alleen voor de eerste 10. Wat maakt dat uit? Toen Gert van de Heuvel nog reed met de Kadet en later de Astra keken wij ook meer auto's totdat Gert was geweest, of we waren met de (flexi)service mee (de goede oude tijd ;) ) echter nu kijken we alleen de eersten van het deelnemersveld. En nog steeds vind ik rally gaaf!
Dus om iemand geen fan te noemen die een andere visie/kijk op rally heeft dan dat jij dat hebt, gaat wel erg ver en slaat helemaal nergens op :(
tiemen

Berichtdoor redwitch100 » wo aug 12, 2009 16:37

sorry, je hebt gelijk tiemen, zo had ik het ook niet willen zeggen, iedereen moet ook doen wat hij/zij zelf wil, alleen ik liet me een beetje gaan over die alle bekende discussies, en de mensen die langs de kant tegen me zeggen van, O nee daar komen die saaie en langzame deelnemers weer, gauw weg hier, en die instelling vind ik gewoon een beetje jammer, maar dat van geen echte fan had ik niet mogen zeggen, nogmaals sorry

mvg ron en meta
redwitch100

Berichtdoor tiemen » wo aug 12, 2009 17:06

redwitch100 schreef:sorry, je hebt gelijk tiemen, zo had ik het ook niet willen zeggen, iedereen moet ook doen wat hij/zij zelf wil, alleen ik liet me een beetje gaan over die alle bekende discussies, en de mensen die langs de kant tegen me zeggen van, O nee daar komen die saaie en langzame deelnemers weer, gauw weg hier, en die instelling vind ik gewoon een beetje jammer, maar dat van geen echte fan had ik niet mogen zeggen, nogmaals sorry

mvg ron en meta

Okidoki. No hard feelings :)
tiemen

re

Berichtdoor MartijnB » wo aug 12, 2009 17:09

een neutrale opmerking:

Ik kan zeggen dat er in de 205cup meer strijd is dan bij de 1e 10 van een rally.
Die jongens zitten qua tijden vaak zo erg dicht bij elkaar.

Zal ongetwijffeld bij de 325 challange ook zo zijn alleen volg ik dat niet echt zo erg.
MartijnB

Berichtdoor Sponsor » wo aug 12, 2009 18:21

Dat is denk ik ook het probleem Martijn....vele bezoekers snappen niet dat er in diverse klasse gereden wordt. Als daarvoor meer belangstelling zou zijn dan is er ook meer respect/waardering voor de rijders in 'mindere' auto's. Wellicht een idee om dat eens in alle magazines als vast item uit te leggen.
Bezoekers komen voor spektakel....een WRC is nou éénmaal spektakel.Het probleem is dan ook dat deelnemers achter in het veld stil lijken te staan in vergelijking met deze topauto's(geen toppers).
We zijn gewoon verwend met al die WRC's. In buurlanden is dat een stuk minder en worden de mindere auto's veel meer gewaardeerd.Daar zie je het plubliek ook uit hun dak gaan bij bijna elke auto.
Overigens vind ik dat dat een WRC eigenlijk helemaal niet in een Sprint thuishoort.Als voorrijder geen probleem zoals in DL of anders achter in het veld zoals Almere(Top!)
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

re

Berichtdoor MartijnB » wo aug 12, 2009 18:57

Wil:

Wellicht kunnen we samen eens wat dingen bedenken jij vanuit de Astra s
Ik vanuit het bestuur van de 205 cup

doen wel ff wat mailen anders
je hebt mijne nog wel als t goed is
MartijnB

Berichtdoor patlip » wo aug 12, 2009 22:13

wie o wie plakt hem er op ????
Afbeelding

Even een grapje vat het aub niet verkeerd op.
LIPSTICK stickers
patlip

Berichtdoor Sponsor » wo aug 12, 2009 22:16

:lol: :lol:
http://www.hetgroenerallyteam.nl ......bezoek onze NIEUWE RALLYSITE...en geef je url door voor de LINK pagina
Sponsor

Berichtdoor r199 » wo aug 12, 2009 22:51

Hoe iedereen kijkt moeten ze inderdaad zelf weten, persoonlijk kijk ik het liefst een kp alles en dan naar een andere. Maar goed da doet er niet toe.
Het valt wel op dat je bij de (WRC) kijkers 2 groepen hebt de fans
en wil deze jongens niet afvallen en de spectakelzoekers, en de laatste groep heb ik een shurft hekel aan. Ze gaan naar de proefen kijken houden zich aan geen enkele regel, bederven het feest van de echte fans
en rijden tussen de kp's het liefst nog harder als de wrc rijders doen op de proef.
en denk dat men ook op deze mensen doelt met het zijn geen fans,
zijn het ook niet. Het zijn mensen die de sport verpesten voor de fans,
en hier mag men wat mij betreft veel harder tegen optreden als al gedaan word.

FF terug op de rally
Ik kan er niet bij zijn maar wens alle rijders en fans (aleen de echte) veel plezier
r199

Berichtdoor MartijnS » wo aug 12, 2009 23:41

lol, die sticker...'zei' AfbeeldingAfbeelding

Ben er helaas ook niet bij volgende week, startveld valt een beetje tegen..
Geintje...ben gewoon op vakantie anders was ik er uiteraard bij ;)
Martijn Schouten
MartijnS

Berichtdoor antoine » do aug 13, 2009 7:17

Want kan praten :D
antoine

Berichtdoor redwitch100 » do aug 13, 2009 11:45

henri ik vind dat erg moooi verwoord, dat is wat ik ook kwijt wilde,

mvg ron en meta
redwitch100

2e account software rallysprint

Berichtdoor uw official op stap » vr aug 14, 2009 6:55

Vanavond persconferentie van onze sprint.
Een sprint die is voort gekomen door een paar jongens die het zonde vonden dat er steeds meer sprints verdwenen.
En nu voor de 2e keer verreden gaat worden.
En als OPENER van de Heideweek direct onderdeel zijn van een grootst regionaal evenement.
En die met de gemeente Ede, na deze eerste keer in deze gemeente, misschien wel uit kunnen groeien tot.................
Aan de omgeving ligt het iig niet.
En een sprint die trots is op iedere topper(lees rijder en verder iedereen die er aan mee werkt om dit allemaal mogelijk te maken)
uw official op stap

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden