MartijnS schreef:Wij ook
gaan jullie weer filmen?(H)
Germatech schreef:Weet iemand of je bij een bezoek aan de Cityrace entree moet betalen?
Ik heb alleen soort VIP-tarieven kunnen vinden, maar geen andere vermeldingen.
Is er ook iemand die kan vertellen wat interessante plaatsen zijn om te staan
Gert.
pedduhwick schreef:Germatech schreef:Weet iemand of je bij een bezoek aan de Cityrace entree moet betalen?
Ik heb alleen soort VIP-tarieven kunnen vinden, maar geen andere vermeldingen.
Is er ook iemand die kan vertellen wat interessante plaatsen zijn om te staan
Gert.
Bavaria City Racing is een vrij evenement (muv de VIP zones)
Interessante plaatsen wil ik ook wel even weten, wordt namelijk de 1ste keer
stefan schreef:MartijnS schreef:Wij ook
gaan jullie weer filmen?(H)
Rallyfanaat schreef:hofplein is DE plek, maar als je daar heen wilt zorg dat je op tijd bent.
heb vorig jaar bij de bocht bij blaak gestaan, ook leuk plekje. ik ga al om kwart voor 8 weg best vroeg maarja ik sta wel vooraan dan op hofplein
Rallyfanaat schreef:hofplein is DE plek, maar als je daar heen wilt zorg dat je op tijd bent.
heb vorig jaar bij de bocht bij blaak gestaan, ook leuk plekje. ik ga al om kwart voor 8 weg best vroeg maarja ik sta wel vooraan dan op hofplein
pedduhwick schreef:Rallyfanaat schreef:hofplein is DE plek, maar als je daar heen wilt zorg dat je op tijd bent.
ik neem de trein van 8 uur vanuit Rijssen, moet eerst nog werken tot 5 uur vannacht..
niekschippers schreef:pedduhwick schreef:Rallyfanaat schreef:hofplein is DE plek, maar als je daar heen wilt zorg dat je op tijd bent.
ik neem de trein van 8 uur vanuit Rijssen, moet eerst nog werken tot 5 uur vannacht..
8:15 bedoel jewat kost retourtje?
pedduhwick schreef:niekschippers schreef:pedduhwick schreef:Rallyfanaat schreef:hofplein is DE plek, maar als je daar heen wilt zorg dat je op tijd bent.
8:15 bedoel jewat kost retourtje?
8.06 ga eerst richting wierden, collega gaat ook mee.. en dan reizen we via zwolle, volgens mij alles bij mekaar 27 euro..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten