Account Software Rallysprint 2009

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor uw official op stap » za aug 15, 2009 17:28

[/quote]

* hydrolische handrem

Omdat we veel haaks links / haaks rechts verwachten op relatief brede wegen is het extra leuk om eens dwars over de proeven te gaan,
vandaar de keuze voor de Opel.
Ik hoop dat we er een mooie show van kunnen maken en weet zeker dat het publiek dat weet te waarderen.
[/quote]

Hier word ik blij van. En je kunt er wat mij betreft voor gaan zitten hoor.
uw official op stap

Berichtdoor Götz » za aug 15, 2009 18:25

Een paar straatbanden achter (en voor) doet ook wonderen en heb je echt geen handrem nodig (haha....) :wink:
Götz

Berichtdoor uw official op stap » za aug 15, 2009 18:27

Götz schreef:Een paar straatbanden achter (en voor) doet ook wonderen en heb je echt geen handrem nodig (haha....) :wink:

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw demonstratie daarvan volgende week zaterdag..................
uw official op stap

Berichtdoor Cinq-Power » za aug 15, 2009 18:27

arnold buurma schreef:is het al de 22ste :D :lol:
lekker op het fietsje naar de rally 8)
Hoe laat beginnen ze eigenlijk al met parkour uit zetten?
FF voorverkennen naar de mooie plekjes :lol:

Je mag komen helpen vanaf 6 uur in de morgen.
Cinq-Power

Berichtdoor Götz » za aug 15, 2009 18:51

uw official op stap schreef:
Götz schreef:Een paar straatbanden achter (en voor) doet ook wonderen en heb je echt geen handrem nodig (haha....) :wink:

Wij zijn zeer benieuwd naar jouw demonstratie daarvan volgende week zaterdag..................

Helaas dit jaar niet...... :cry: Wie weet zijn we er in 2010 weer bij. Wel veel goede ervaringen in Ede met de autosport :wink:
Götz

Berichtdoor uw official op stap » za aug 15, 2009 18:59

Götz schreef:

Helaas dit jaar niet...... :cry: Wie weet zijn we er in 2010 weer bij. Wel veel goede ervaringen in Ede met de autosport :wink:

Heel jammer om die dwarse praktijken van jou niet te kunnen zien op een prachtig parkoers daar voor.
uw official op stap

Berichtdoor StevenK » za aug 15, 2009 19:29

antoine schreef:Steven, je bent wel van plan om (ooit) weer te gaan rijden? Succes met de heup!

Als ik voldoende hersteld was geweest zou ik zeker aan de start hebben gestaan en ik ga er vanuit dat het nog wel goed gaat komen met mijn heup.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor erikjan » za aug 15, 2009 20:40

Götz schreef:

Heel jammer om die dwarse praktijken van jou niet te kunnen zien op een prachtig parkoers daar voor.

niet getreurd, als pleister op de wonde even een terugblik naar een dwars optreden van de Benz in de 2008 editie : http://www.youtube.com/watch?v=3ZdP6fV868c
erikjan

Berichtdoor red devil » za aug 15, 2009 20:46

Bert van Dijk schreef:
red devil schreef:
Bert van Dijk schreef:
Kempjes Autosport schreef:[Denk dat ik maar gewoon ga werken ipv een bezoekje aan deze rally.... Barneveld lijkt me interessanter..... Leuke afsluiting van de Heideweek in Ede maar als rallyfan niet super.
Alle deelnemers > SUCCES ![/list]

Valt me wel een beetje tegen van je Erik, zeker nu we als Rally For Kids daar prominent aanwezig zijn!!! Ik denk dat we je nog wel tegenkomen :lol:

Groet, Bert van Dijk

Bert waarom rijden jullie niet in de Evo 3 ???

Het was al weer een jaar geleden dat we met de Ascona hebben gereden.
In die periode is er het één en ander aan de auto gedaan om hem te verbeteren, zoals:
* schijfremmen achter
* regelbare rembalans
* hydrolische handrem
* verbeteringen motor naar 170 pk
Dan wil je er natuurlijk ook weer een keer een rally of sprint mee rijden.
Omdat we veel haaks links / haaks rechts verwachten op relatief brede wegen is het extra leuk om eens dwars over de proeven te gaan,
vandaar de keuze voor de Opel.
Ik hoop dat we er een mooie show van kunnen maken en weet zeker dat het publiek dat weet te waarderen.
De Evo 3 mag op 10 oktober in Barneveld weer aan de bak.

Groet, Bert van Dijk

De Ascona is ook prachtig !!
en zorgt altijd voor veel spektakel !
maar ben toch meer een liefhebber van de evo 3 :wink: :lol:
red devil

Berichtdoor Germatech » zo aug 16, 2009 22:03

Is het bij iemand bekend op welke delen van het industriegebied de proeven worden uitgezet. Het lijkt erop dat een deel verreden wordt in de buurt van de Galvanistraat en een deel op het nieuwe braakliggende nieuwste deel?!

Gert
Germatech

Berichtdoor Codieo » zo aug 16, 2009 22:07

Codieo schreef:
Sjeik1981 schreef:Vind het wel een goed idee:

Breng een voor jou topper zo origineel mogelijk in beeld, laat een jury (forum gebruikers) maar stemmen.

Is dit een optie

Ik neem aan dat je doelt op de fotocompetitie?
In dat licht is het zeker een optie, maar dan is er wel een uitleg bij nodig, kan me namelijk voorstellen dat sommige foto's zonder nietszeggend kunnen zijn. Ik zal het in ieder geval meenemen.

Is niet het thema voor deze ronde geworden. Bewaar hem zeker, als het volgend jaar een vervolg mag hebben, ga ik meer van dit soort thema's doen. Maar nu.... details!!!!! Wees creatief dus....
Afbeelding

Rally en Meer, compleet verzorgde en op maat gemaakte rally's voor business events, bedrijfsuitjes, autoclubs, familiedagen en Meer
Voor meer informatie kijk op www.rallyenmeer.nl
Codieo

Berichtdoor Sjeik1981 » ma aug 17, 2009 9:18

Helemaal goed, ga mijn best doen. Wordt mijn eerste ronde voor de fotocompetitie
Sjeik1981

Berichtdoor arnold buurma » ma aug 17, 2009 9:53

Germatech schreef:Is het bij iemand bekend op welke delen van het industriegebied de proeven worden uitgezet. Het lijkt erop dat een deel verreden wordt in de buurt van de Galvanistraat en een deel op het nieuwe braakliggende nieuwste deel?!

Gert

De start van kp schuttersweg is volgens mij bij het hoofdkantoor van brezan aan de maxwellstraat.
arnold buurma

Berichtdoor 2rallyman1 » ma aug 17, 2009 13:04

Van loon rijdt niet...???
2rallyman1

Berichtdoor Codieo » ma aug 17, 2009 13:32

2rallyman1 schreef:Van loon rijdt niet...???

Mis nog meer namen die wel aangekondigd zijn (bv Van de Marel), dus denk dat er nog een update komt
Codieo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden