Patrickdeh schreef:Filmpje en foto's staan online
Vind het altijd wel jammer van dit soort evenementen dat je altijd ongevraags van live verslag wordt voorzien. Zo dacht de dame naast me dat JP in de "porsche" van wevers reed.
Voor de rest een top evenement!!!
Deel 2 met vooral F1, drifters, karts en nog veel meer zal later vanavond volgen

jord keuten schreef:
maar je moet niet tijdens het filmen praten
JoostS schreef:Prima video Patrick! Het achtergrond commentaar is eigenlijk niet weg te filteren, dus daar kun je verder weinig aan doen.
Mijn video is inmiddels aan het uploaden, dat duurt nog ruim een uur en dan moet Youtube hem nog verwerken. Denk dus nog uurtje of twee totdat die van mij online is.
lennartrally schreef:http://www.youtube.com/watch?v=UAp6xJ6efMc ook latvala maakt een fout hij laat de motor afslaan voor de rest is geen mooi filmpje
JoostS schreef:Prima video Patrick! Het achtergrond commentaar is eigenlijk niet weg te filteren, dus daar kun je verder weinig aan doen.
Mijn video is inmiddels aan het uploaden, dat duurt nog ruim een uur en dan moet Youtube hem nog verwerken. Denk dus nog uurtje of twee totdat die van mij online is.

niekschippers schreef:JoostS schreef:Prima video Patrick! Het achtergrond commentaar is eigenlijk niet weg te filteren, dus daar kun je verder weinig aan doen.
bijde mooie film joost en patrick
Ned rally schreef:JoostS schreef:Prima video Patrick! Het achtergrond commentaar is eigenlijk niet weg te filteren, dus daar kun je verder weinig aan doen.
Joost, heb je een link? Ik zie hem namelijk nog niet op jullie website staan.......
Ben wel benieuwd!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten