Maar mijn video van Bavaria City Racing 2009, gefilmd vanaf het Hofplein, staat online.
Deze keer alleen te bekijken op Youtube, dus klik op onderstaand plaatje of link.
Bavaria City Racing 2009 - Youtube HD-kwaliteit
JoostS schreef:De HD stond nog niet online, dus vandaar dat ik hem nog niet postte.
Maar mijn video van Bavaria City Racing 2009, gefilmd vanaf het Hofplein, staat online.
Deze keer alleen te bekijken op Youtube, dus klik op onderstaand plaatje of link.
SkaapProductions schreef:JoostS schreef:De HD stond nog niet online, dus vandaar dat ik hem nog niet postte.
Strak Joost.. nu weet ik helaas wat ik heb gemist
red devil schreef:goede filmpjes !
zeker die van joost !
komt ie ook op de dvd ??
TWENGELTJE schreef:En wie gaat al die strepen weer van het asfa;t poetsen![]()
lunteraan schreef:wie ree er trouwens in de S14??
op de ramen staan R. Kuipers en op de zonneband DENNIS KUIPERS
het lijkt mij eigenlijk dennis maar ik weet het niet
JoostS schreef:De HD stond nog niet online, dus vandaar dat ik hem nog niet postte.
RG-Rallysport schreef:JoostS schreef:De HD stond nog niet online, dus vandaar dat ik hem nog niet postte.
Gezien je beelden heb je ongeveer 30 meter voorbij ons gestaan joost .... heb je niet gezien
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten