Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Codieo schreef:John S. schreef:In ieder geval van Loon aan de start met de Focus WRC.
Waar heb ik dat eerder gehoord![]()
Mooi nieuws!!!
Ga niet weer beginnen over "toppers" (:wink:), maar gok op 6 WRC's.
Holkers schreef:Ja en Nee. De wedstrijd van het ERC die orgineel gepland stond, is van de kalender af gehaald. Daarvoor hadden ze een wedstrijd in de buurt voor uitgekozen als een soort van 'test' voor de Hellendoorn rally. Dus punten kon je toch niet halen daar.
John S. schreef:Codieo schreef:John S. schreef:In ieder geval van Loon aan de start met de Focus WRC.
Mooi nieuws!!!
denk dat dat wel minimaal is, eind van de week meer nieuws. Even de site van Amsterdam in de gaten houden
Codieo schreef:Vind alleen de titel bij het bericht op jullie site dat Van Loon komt een beetje vreemd:
Als 1 schaap over de dam is . . . . .
Van Iersel (met een WRC) was toch al een tijdje ingeschreven?
Huufke schreef:Codieo schreef:Vind alleen de titel bij het bericht op jullie site dat Van Loon komt een beetje vreemd:
Een WRC van negen jaar oud is toch geen topper?..
Huufke schreef:Codieo schreef:Vind alleen de titel bij het bericht op jullie site dat Van Loon komt een beetje vreemd:
Een WRC van negen jaar oud is toch geen topper?..
Codieo schreef:John S. schreef:Codieo schreef:John S. schreef:In ieder geval van Loon aan de start met de Focus WRC.
Mooi nieuws!!!
denk dat dat wel minimaal is, eind van de week meer nieuws. Even de site van Amsterdam in de gaten houden
Vind alleen de titel bij het bericht op jullie site dat Van Loon komt een beetje vreemd:
red devil schreef:ik hoop ook wel dat die stingray nog weer komt !!
wat een geweldig geluid zit daarin !
red devil schreef:ik hoop ook wel dat die stingray nog weer komt !!
wat een geweldig geluid zit daarin !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 31 gasten