Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Er loopt tegenwoordig een snellere weg rond de kruidenwijk.leor888 schreef:Supertoeter schreef:Gewoon via de nieuwe weg dus als je vanaf de a35 komt de stoplichten bij de toyota dealer rechtsaf op de rotonde 3 kwart dan gewoon alsmaar rechtdoor rijden alle rotondes rechtdoor dan kom je vanzelf in heldern uut niks geen geouwehoer daar met afsluitingen
Dan ga je helemaal door de kruidenwijk en hulzen heen als ik het goed heb. Dan lijkt mij de vd muelenstraat prettiger en sneller..
Maar op zo'n rallydag zal het wel echt filerijden zijn, als het al niet helemaal vaststaat. Hopen dat het routeboek een redelijk alternatief heeft voor de rijders.
Misschien is het via haarle / luttenberg nog sneller?
leor888 schreef: Hopen dat het routeboek een redelijk alternatief heeft voor de rijders.
65 Bert de Jong Bert de Jong NL Ton Hillen NL Subaru Impreza WRC: S-14 A-*
Supertoeter schreef:klopt je gaat langs de kruidenwijk........ maar ga jij is op zaterdag met alle afsluitingen en een evenement over de grote straat je bent dan alleen maar aan het file rijden leer mij nijverdal kennen
Campos schreef:Nadeel dat iedereen van alles op de voorlopige deelnemerslijst kan plaatsen, maar als dit echt zo is, dan is het een erg verrassende inschrijving:65 Bert de Jong Bert de Jong NL Ton Hillen NL Subaru Impreza WRC: S-14 A-*
pedduhwick schreef:Campos schreef:Nadeel dat iedereen van alles op de voorlopige deelnemerslijst kan plaatsen, maar als dit echt zo is, dan is het een erg verrassende inschrijving:65 Bert de Jong Bert de Jong NL Ton Hillen NL Subaru Impreza WRC: S-14 A-*
Als het waar is zou het super mooi zijn, alleen zit ik dan nu al te denken welke S14?
erikjan schreef:pedduhwick schreef:Campos schreef:Nadeel dat iedereen van alles op de voorlopige deelnemerslijst kan plaatsen, maar als dit echt zo is, dan is het een erg verrassende inschrijving:65 Bert de Jong Bert de Jong NL Ton Hillen NL Subaru Impreza WRC: S-14 A-*
Als het waar is zou het super mooi zijn, alleen zit ik dan nu al te denken welke S14?
er zijn toch 6 van die dingen in NL, las ik volgens mij ooit eens op dit forum
JoostS schreef:Te vet gewoon. Meteen een mooie come-back zullen we maar zeggen.
Red_Spike schreef:JoostS schreef:Te vet gewoon. Meteen een mooie come-back zullen we maar zeggen.
Waar is de tijd gebleven dat mensen rallyreden met een klein budget?
Super dat hij terug komt, ik ben benieuwd naar zijn prestaties en vooral hoe dwars hij kan/wil/durft met de sub
JoostS schreef::lol:
Te vet gewoon. Meteen een mooie come-back zullen we maar zeggen.
En er zijn wel meer S14's in NL dan die al gereden hebben.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 145 gasten