temmink
Dennis kuipers met s14
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
PatrickTwente schreef:huzink
temmink
Dennis kuipers met s14
volgen er nog meer.
Harry37 schreef:Holkers schreef:Ja en Nee. De wedstrijd van het ERC die orgineel gepland stond, is van de kalender af gehaald. Daarvoor hadden ze een wedstrijd in de buurt voor uitgekozen als een soort van 'test' voor de Hellendoorn rally. Dus punten kon je toch niet halen daar.
Nou dat vindt ik een vreemde zet dan maar, je gaat niet naar DK, pland vervolgens een nieuwe in Belgie en je gaat in Nederland rijden.
Als ik dit geweten had allemaal,![]()
hotel in belgie al geboekt, we zouden eerst naar DK gaan.
Dus voor de hele ERC gelden nu maar 5 wedstrijden meer dan???????
Je kunt toch niet zomaar het reglement aanpassen, of kan dat als organisator wel!!!!!!!!
Nou we gaan dan maar eens in Belgie kijken dan.
Harry
MartijnB schreef:Opzich leuk voor publiek ja WRC s alleen jammer voor mensen als Moree die nu totaal geen kans maken op een klasse overwinning..
Ik persoonlijk vind WRC s niet zo thuis horen in sprints..
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Ja ook ik sta met een A8 ingeschreven, ook al zou ik helemaal niet komen. Maar ik had nog een belofte in te lossen.....
rally for ever schreef:MartijnB schreef:Opzich leuk voor publiek ja WRC s alleen jammer voor mensen als Moree die nu totaal geen kans maken op een klasse overwinning..
Ik persoonlijk vind WRC s niet zo thuis horen in sprints..
Maar goed dat is mijn persoonlijke mening.
Ja ook ik sta met een A8 ingeschreven, ook al zou ik helemaal niet komen. Maar ik had nog een belofte in te lossen.....
UIteraard respect voor jou mening, maar hopelijk begrijp je dat wij er wel erg blij mee zijn.
Net zoels we erg blij zijn met jouw inschrijving!
Nou we gaan dan maar eens in Belgie kijken dan.
Harry
Denk dat Wevers wel in België start, anders was hij waarschijnlijk wel in A'dam gestart.
Ben voornamelijk benieuwd wat v. Eldik doet, is wel een vast gast in A'dam, maar is wel kort na België.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 28 gasten