Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
2rallyman1 schreef:Ohja...???? ik kan me een bocht herinneren, ook in deze rally, waar hij zo dwars gaat dat hij een lantaarnpaal meeneemt
GérardWRM schreef:je kon het aan zien komen toen , dat het mis zou gaan ....
wel apart gezicht dat eerst de paal rechtstandig meegeschoven werd , en toen pas omviel ,,,
benieuwd hoe het met die motor is afgelopen waar de lantaarnpaal ,precies tussen het publiek op viel ....
timo schreef:GérardWRM schreef:je kon het aan zien komen toen , dat het mis zou gaan ....
wel apart gezicht dat eerst de paal rechtstandig meegeschoven werd , en toen pas omviel ,,,
benieuwd hoe het met die motor is afgelopen waar de lantaarnpaal ,precies tussen het publiek op viel ....
volgens mij is de paal niet op de motor gevallen stond zelf een meter naast de motor
Bert komt aanrijden auto breekt uit publiek gaat naar achteren en loopt de motor omver
motorrijder stond wel beteuterd te kijken en was bijna sneller dan Bert weg
Sponsor schreef:timo schreef:GérardWRM schreef:je kon het aan zien komen toen , dat het mis zou gaan ....
volgens mij is de paal niet op de motor gevallen stond zelf een meter naast de motor
Bert komt aanrijden auto breekt uit publiek gaat naar achteren en loopt de motor omver
motorrijder stond wel beteuterd te kijken en was bijna sneller dan Bert weg
Ik moet dat uitstapje nog ergens op video hebben.Was de bocht bij Hancate waar ie blokkerende en de bocht iets te ruim nam..zal eens zoeken.
stefan schreef:op de site van rallyingforholland staat dat de Jong een S14 huurt uit de stallen van Mark van Eldik! zou hij er dan 2 hebben? ben benieuwd of er nog meer verrassingen komen
ErikvanH schreef:Misschien wel belangrijk!![]()
WIJZIGINGEN BIJZONDER REGLEMENT
1. PROGRAMMA VAN HET EVENEMENT
Donderdag 17 september 18:00 – 21:00 uur Uitreiking Wedstrijdbescheiden, documenten controle
19.00 – 21.30 uur Verkenning klassementsproeven 1/3 en 2/4
http://www.hellendoornrally.eu/uploads/bestanden/bulletin%201%20%202009.pdf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 143 gasten