Codieo schreef:Komt Schild nog? Wel aangekondigd, maar staat niet op de lijst, zou het 0-rijder worden wellicht?
nee
Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
van eck schreef:Codieo schreef:Komt Schild nog? Wel aangekondigd, maar staat niet op de lijst, zou het 0-rijder worden wellicht?
nee
Wolter schreef:van eck schreef:Codieo schreef:Komt Schild nog? Wel aangekondigd, maar staat niet op de lijst, zou het 0-rijder worden wellicht?
nee
Antwoord op de eerste of tweede vraag?
Codieo schreef:Vreemd...... auto en navigator zijn bij Van Eldik weer verdwenen op de deelnemerslijst![]()
![]()
rally for ever schreef:Codieo schreef:Vreemd...... auto en navigator zijn bij Van Eldik weer verdwenen op de deelnemerslijst![]()
![]()
Misschien gaat ie wel in zn eentje op de fiets
official No. 27768 schreef:rally for ever schreef:Codieo schreef:Vreemd...... auto en navigator zijn bij Van Eldik weer verdwenen op de deelnemerslijst![]()
![]()
Misschien gaat ie wel in zn eentje op de fiets
Of de Puch maxi....
Misschien door de computerstoring is zijn S14 terug bij prodrive en is hij er gewoon eerlijk in of de auto op tijd terug is of niet. Afwachten dus.
stefan schreef:ik kan me herinneren dattie nog een peugeot 206 WRC had staan? wil geen geruchten rond doen, maar....?
official No. 27768 schreef:stefan schreef:ik kan me herinneren dattie nog een peugeot 206 WRC had staan? wil geen geruchten rond doen, maar....?
Naar mijn weten is die van Armand Verhoef EN is het een replica (wide body) en geen echte WRC (maar kan het fout hebben).
stefan schreef:iemand enig idee? ik heb zelf geen idee, zag hem toen staan bij het artikel toen hij weer begon met rallyrijden begin dit jaar?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten